Ga naar inhoud


Welke te kiezen openPLI of Black Hole


satmad

Aanbevolen berichten

Dat is allang bekend, alleen jij neemt je veronderstellingen steeds voor waarheid.

 

http://www.vuplus-support.org/wiki/index.php?title=VTi_%22Vu%2B_Team_Image%22

 

Volgens mij is dit klinkklare onzin want elke dag komt er een 'nightly builds' uit.

Ha, dat betekent dus niets, Openpli moet het nog steeds zelf rooien, en noemt het dan ook beta's, en we weten wat dat inhoudt.

 

VTI heeft als enige een rechtstreekse verbinding met het VU+ team, maar dit is allang gekend hoor, alleen u houdt er andere waarheden op na.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar geloof ik dus niets van, het is nog altijd zo dat PLI geen ondersteuning geniet van VU, vandaar hun problemen, dat je dat niet weet of gelooft is jou probleem, maar zo wil je de werkelijkheid niet onder ogen zien.

 

Pli is een beta, die achter de feiten aanloopt gezien ze alles zelf moeten uitvogelen, VTI 8 is up to date ook wat betreft driver ondersteuning en ondersteunt de nieuwste ontwikkelingen.

 is heel uitgebreid tegenwoordig, en overtreft PLI.

Het is dus een extensie van de originele build, met de stabiele werking die erbij hoort alsook de goed werkende drivers, en VT

 

En het in zijn geheel anders en beter opgebouwd, en dat gaat niet over mooie plaatjes of layout (wat een onzinnige opmerking).

 

The VTi (Vu + Team Image) is an image for Vu+ receicers created by volunteers, available for free and build on the original image of Vu+. Base of this image is the original build environment of Vu+ from code.vuplus.com. This fundamental image is getting supplemented by extensions and patches that are considered meaningfull by the team. One special feature is the included VTi Panel. Home of the VTi is the vuplus-support.org forum

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar geloof ik dus niets van, het is nog altijd zo dat PLI geen ondersteuning geniet van VU, vandaar hun problemen, dat je dat niet weet of gelooft is jou probleem, maar zo wil je de werkelijkheid niet onder ogen zien.

 

Jij mag van mij helemaal gelijk krijgen maar ik weet met mijn bescheiden ervaring met de VU's en OpenPli / VTI dat deze 2 Images nauwelijks van elkaar onderdoen, eveneens prima presteren en eigenlijk nooit problemen produceren.

De incidentele klachten zijn meestal gebaseerd op persoonlijke fouten en hebben dan ook niets te maken met bugs in de Image.

Maar goed, ieder zijn eigen mening maar om nu OpenPli gelijk af te kraken als minderwaardig Image gaat mij toch wel wat te ver.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het zo dat sinds ongeveer een kleine maand Vu+ wel besloten heeft om mee te werken met OpenPli, waardoor er opeens heel veel zaken aangepast konden worden (oa kernel versies) zodat ook de Vu+ modellen inmiddels op een fatsoenlijke manier kunnen draaien op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het zo dat sinds ongeveer een kleine maand Vu+ wel besloten heeft om mee te werken met OpenPli, waardoor er opeens heel veel zaken aangepast konden worden (oa kernel versies) zodat ook de Vu+ modellen inmiddels op een fatsoenlijke manier kunnen draaien op Openpli.

inderdaad, vu heeft eindelijk besloten om pli te ondersteunen en nauw samen te werken. ;)

 

@Trippleboy

 

ik zie dat je paar dingen verkeerd ziet of mis geinformeerd bent. ;)

pli is een image volledig vanop de grond opnieuw opgebouwd en van daaruit verder uigebouwd.

pli4 is een image wat uitstekend werkt, en wat betrefd achter op de feiten lopen is totaal de om

gekeerde wereld.

elke nieuwe functie die pli invoerd word achteraf overgenomen door andere images, en dat ze alles zelf moeten uitvogelen

is natuurlijk waar in de context dat hun eigen image is en geen afkooksel van iets anders.

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar geloof ik dus niets van, het is nog altijd zo dat PLI geen ondersteuning geniet van VU, vandaar hun problemen, dat je dat niet weet of gelooft is jou probleem, maar zo wil je de werkelijkheid niet onder ogen zien.

 

Pli is een beta, die achter de feiten aanloopt gezien ze alles zelf moeten uitvogelen, VTI 8 is up to date ook wat betreft driver ondersteuning en ondersteunt de nieuwste ontwikkelingen.

is heel uitgebreid tegenwoordig, en overtreft PLI.

Het is dus een extensie van de originele build, met de stabiele werking die erbij hoort alsook de goed werkende drivers, en VT

 

En het in zijn geheel anders en beter opgebouwd, en dat gaat niet over mooie plaatjes of layout (wat een onzinnige opmerking).

 

The VTi (Vu + Team Image) is an image for Vu+ receicers created by volunteers, available for free and build on the original image of Vu+. Base of this image is the original build environment of Vu+ from code.vuplus.com. This fundamental image is getting supplemented by extensions and patches that are considered meaningfull by the team. One special feature is the included VTi Panel. Home of the VTi is the vuplus-support.org forum

Wat een klinkklare onzin is dit,geef eens antwoord op de vraag van Sjaak ? aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

mannen, dit draadje is geopend met de vraag of je pli of blackhole moet gebruiken.

 

Ik snap best dat als je al jaren vti gebruikt dat het enige image is wat je wilt gebruiken, maar dat doet niet af dat pli ook een puik image levert waar je prima mee uit de voeten kan. En atzelfde geldt voor blackhole, vix en openatv.

 

Alle images hebben hun sterke en minder sterke kanten, en je kan als gebruiker eigenlijk niet aan iemand vragen welk image je moet gebruiken zonder een gekleurd verhaal te horen, dat blijkt maar weer uit de vele offtopic berichten die hier gepost zijn. Ik kan ze er niet tussenuit knippen zonder dat het een onsamenhangend verhaal wordt.

 

 

@topic starter,

 

Als jij aan iemand die al 30 jaar in een Mercedes benz rijdt vraagt of je nou beter een Mercedes moet kopen of een Fiat, wat verwacht je dan eigenlijk van het antwoord wat je krijgt, en hoe waardevol is dat dan nog voor je?

 

Deze draad ga ik sluiten, probeer blackhole eens een keer, en bevalt het je niet ben je ook zo weer terug bij pli.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...