Ga naar inhoud

Sab Titan 3 softcam, hoe instellen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hem al maanden staan omdat ik gewoon niet uit kan vissen hoe ik de clijnen er in moet krijgen. Ik vind wel dingetjes met hs data op internet maar hoe ik het er in krijg? Alle info is wat verouderd. Ik zit helemaal vast. Wie kan me in een paar stappen uitleggen hoe ik die info erin kan kloppen? Dan is moeder de vrouw ook weer blij hier...haha

Geplaatst:

Hij zou toch ook moeten werken zonder die c lijnen of wil je lokaal binnen je huis dus sharen ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

Weet je al waar je die clijn op witl aankoppelen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja dat weet ik allemaal want ik heb nu een dreambox netwerkje intern liggen. Alleen is de dreambox ter ziele dus gaat de titan zn plek innemen als client.

Het gaat me er dus om waar ik die gegevens erin kan zetten.

Geplaatst:

Nul antwoorden helaas, is het zo dat ik net zoals de dreambox via ftp kan inloggen (wat is de user/pass eigenlijk?) en dan handmatig het config file kan invullen? Of een andere manier? Iemand?

Geplaatst:

De SAB als vervanging van een Dreambox klinkt redelijk ambitieus... Voorts vind ik dat c-Line verhaal op zijn zachtst gezegd 'dubieus'. Als de SAB als server dient heeft hij F-Lijnen nodig (deze geven de cluents toegang tot de 'server'. In de SAB dient dan ook een werkende kaart te zitten... De clients hebben dus de C-Lijnen nodig....

Heb qua softcam zeer slechte ervaringen met de SAB gehad. Traag en zeer instabiel.. Zelfs met de alternatieve images. De CCCam support was nog 2.0.11 dus ook niet bepaald 'kakelvers'...

Geplaatst:

Neen , dat gaat niet werken de SAB kan enkel als cliënt ingezet worden, met alternatieve firmware waarvan je nogal wat versies zult moeten testen om resultaat te bekomen.

En dan gaat dat niet altijd over rozen.

Als Server werk het enkel als je allemaal SAB ontvangers in huis hebt, met Homeshare dan goed ingesteld op alle ontvangers van het merk.

Het zijn geen Linux ontvangers, met de vele beperkingen ervan moet dus rekening houden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Dank, de SAB is client. Ik ga verder zoeken...

Geplaatst:

SAB is ook als CCCam client verre van stabiel... Maar dat wist je inmiddels al.... Waarom koop je niet gewoon een simpele Linux bak erbij? Voor €100 zit je al gebeiteld... Ben je meteen van je CCCam probleem af....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen