satfanatic Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Hoi, op astra 23,5 11914H is verschenen Event Channel SID 20892, iemand enig idee wat dit voor 'n zender is of gaat worden ? vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
edbe Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 denk dat het een promo zender van CD wordt. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
satkijker Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 Deze zender is nu toegevoegd aan de Fatscanlijst op nummer 13 met nu Sport 1 Tennis Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
satfanatic Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Geplaatst: 9 februari 2015 Zal dit 'n "Blijver" worden of alleen tijdelijk i.v.m. ABN AMRO World Tennis Tournament 9-15 Februari 2015 Ahoy Rotterdam, op dit moment ? vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Sprietje Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 Dit staat er in Totaal TV:Sport1 Tennis tijdelijk bij CanalDigitaalCanalDigitaal-abonnees kunnen via Sport1 Tennis naar het ABN AMRO tennistoernooi kijken. Dit wordt van 9 tot en met 15 februari in het Ahoy-complex in Rotterdam gespeeld.Het tv-kanaal Sport1 Tennis is geen onderdeel van het kanalenaanbod van Sport1 dat CanalDigitaal aan klanten aanbiedt. Eerder deze week verscheen er op de Astra3-satelliet een zogenaamd evenementenkanaal. M7 Group zendt hierop enkele belangrijke evenementen uit die in de maand februari plaatsvinden. Het ABN AMRO tennistoernooi dat via Sport1 Tennis in zijn geheel live wordt uitgezonden, is hier één van. Voor de 42e editie van het ABN AMRO-toernooi heeft directeur Richard Krajicek weer een aantal spelers uit de top 15 van de wereld weten te strikken, zoals Stanislas Wawrinka (4), Andy Murray (6), Tomas Berdych (7), Milos Raonic (8) en Grigor Dimitrov (11). Ook de Nederlanders Robin Haase en Jesse Huta Galung zijn van de partij.Nieuwe fastscanzenderlijst CanalDigitaalCanalDigitaal heeft een nieuwe fastscanzenderlijst uitgebracht waarin het evenementenkanaal op voorkeuzepositie 13 is opgenomen. Bij de eigen ontvangers van M7 Group wordt deze geforceerd ingeladen. HD-ontvangers met automatische fastscan-verversing laden de nieuwe zenderlijst na het inschakelen in. In andere gevallen dient de fastscanzenderlijst handmatig via het menu te worden ingebracht. Bij HD-ontvangers zonder fastscan kan het evenementenkanaal handmatig geïnstalleerd worden. De uitzendzendfrequentie op de Astra3-satelliet is: 11.914 GHz H – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK.
cookie Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 (aangepast) Kunnen ze dit kanaal niet behouden en daar dan sport1 extra 1 of 2 op uitzenden als die iets uitzenden? De sporten die mij interesseren (autosport) worden altijd op een zo'n extra kanaal geplaatst en ik betaal dus voornamelijk voor voetbal, tennis of basketbal wat ik niet kijk. 9 februari 2015 aangepast door cookie
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 (aangepast) Dit staat er ook nog op de site van CanalDigitaal: Op dezelfde zender kijkt u op 21 februari naar een integrale uitzending (herhaling) van de Elfstedentocht uit het jaar 1985 op NPO Best. Vol verwachting kijken we of Evert van Benthem ook dit keer deze editie van de tocht der tochten kan winnen! 9 februari 2015 aangepast door Alfons Verbiest
di-on-air Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Misschien gaan ze het gebruiken (net als bij upc) voor bijvoorbeeld zender van de maand Nostalgienet op zondagen doorgeven. Speciale zenders plaatsen die niet in het cd aanbod zit zoals 24 kitchen en 192 tv. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
de vrije fries Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Misschien gaan ze het gebruiken (net als bij upc) voor bijvoorbeeld zender van de maand Nostalgienet op zondagen doorgeven. Speciale zenders plaatsen die niet in het cd aanbod zit zoals 24 kitchen en 192 tv. hoi, men schrijft: tijdelijke event-zender groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
di-on-air Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Ja had ik ook wel gelezen, maar was ff aan het door fantaseren. Toch nog 1 opmerking hierover. Waarom is er nu een extra kanaal aangemaakt voor een tennistoernooi? Voor Serious Request en top 2000 werd gewoon NPO doc een tijdje opgedoekt. Waarom nu dan niet? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
satfanatic Geplaatst: 11 februari 2015 Auteur Geplaatst: 11 februari 2015 Het is ook nooit goed , he ! vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
Moderator ceesv Geplaatst: 11 februari 2015 Moderator Geplaatst: 11 februari 2015 Je haalt mij de woorden uit de mond. Canaldigitaal heeft hier soms 2 mogelijkheden. - Of ze doen het verkeerd. -Of ze doen het niet goed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Nu ja in beide gevallen kunnen we toch "iets" zien hé.
Johan45 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Inefficiënt en niet consequent beleid bij CanalDigitaal. - niet dat dit CanalDigitaal uniek maakt - Alleen bij het eerst genoemde zijn ze wel consequent. Vult u rustig aan !!!
jako87 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Volgens mij is het de NPO die serious request aanbiedt ipv NPO doc. CanalDigitaal geeft gewoon het aangeleverde signaal van de NPO door.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen