Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo

Heb de vu aan de kant gehangen en de dispay 90 graden gedraaid.

Nu wil ik de led display uitschakelen weet iemand of dit kan?

post-73618-0-86088400-1423339120_thumb.jpg

aangepast door wiz
tikfout in titel aangepast

Ja snap alleen niet waar de twee (de niet kleur) dispay kan instellen. Via de web interface.

Kan de kleur display instellen op lcd1. maar de andere?

Ja net even op duits forum gegoogeld.

De dispay instelling op herderheid  en standby op 0 zetten.

Werkt alles donker.

aangepast door Jan-65
Geplaatst:

in VIX kan je dat instellen via instellingen paneeldisplay.Daar kan je de helderheid regelen of op 0 zetten.Zowel tijdens gebruik als op standby.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Of de interne natuurlijke ventilatie / warmte afvoer blij is met het kantelen van het toestel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Of de interne natuurlijke ventilatie / warmte afvoer blij is met het kantelen van het toestel?

Zat ik ook aan te denken, volgens mij zitten de ventilatie sleuven nou aan de onderkant.

bij de DUO2 zitten enkel koelgaten en de ventilator aan de achterzijde.Op de zijkant en boven is alles gesloten.Als de temperatuur te hoog zou worden gewoon de ventilator wat sneller laten draaien.Draait hier 1250 toeren en temp komt niet boven de 40 graden,zelfs met de HDD werkende gedurende uren.

Ps: eigenlijk nog nooit op de onderzijde gelet

aangepast door bellejt

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:

bij de DUO2 zitten enkel koelgaten en de ventilator aan de achterzijde.Op de zijkant en boven is alles gesloten.Als de temperatuur te hoog zou worden gewoon de ventilator wat sneller laten draaien.Draait hier 1250 toeren en temp komt niet boven de 40 graden,zelfs met de HDD werkende gedurende uren.

Ps: eigenlijk nog nooit op de onderzijde gelet

Mijn Duo 2 heeft toch echt koelgaten boven de tuner(s), waarschijnlijk omdat die nogal heet worden. En die hitte gaat nu dus naar boven.

Geplaatst:

dan zal ik strakskes eens goed nakijken of die er zijn op mijn 2 stuks. :/  Nooit aandacht aan geschonken omdat die boven de 2 twintuners amper warm wordt.

Geplaatst:

inderdaad zoals op de afbeeldingen verlichtingsgaten boven LCD4 display en boven beide tuners. ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...