D_V Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Helemaal mee eens, ik zat de laatste dagen hetzelfde te denken. Ik heb de box gekocht met het oog op een all-in-one oplossing, e2bmc, sat+kabel+xbmc, maar het hele xbmc gebeuren is zo sumier en zo enorm onbruikbaar op het moment, dat ik al een tijd lang openpli draai (en daarvoor openatv), en ik zie mezelf voorlopig geen poging meer doen om e2bmc te installeren, tenzij er echt een gigantische sprong voorwaarts wordt gemaakt in het image. Er zit in ieder geval weinig schot in de zaak. Je krijgt echt het gevoel dat er in Azië een aantal mannetjes af en toe part-time wat tijd in stoppen, en met een beetje geluk rolt er dan ooit iets leuks uit. Op het openatv forum worden er stukjes en beetjes info en updates gepost, maar het eigen mutant-forum dat er maanden geleden al zou komen zit er denk ik niet meer in. Heb hier een beetje een D-Cube gevoel bij, een box op de markt plempen, beetje ontwikkelen nog en dan door naar de volgende box. Wellicht is de verkoop van het aantal mutant's ook erg tegengevallen, geen idee. Jammer, want het is een prima stukje hardware.
Beheerder Michel Geplaatst: 16 maart 2015 Auteur Beheerder Geplaatst: 16 maart 2015 Persoonlijk zou ik dat erg jammer vinden, want de hardware (en dan met name het mainboard) van de HD2400 is echt super. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen