Cacofant Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Hallo, Ik draai al een tijd op Vti image 8.0.x. Opeens werken de online software updates niet meer. Er staan nieuwe updates klaar (tot 04 februari momenteel), als ik die installeer en na het downloaden bevestig, zegt mijn box dat er 0 pakketten geinstalleerd zijn. Vervolgens zegt hij dat mijn box up-to-date is. Dat is dus niet zo.. Iemand een idee hoe ik wel weer kan updaten of hoe dit kan? Groet Ricardo
Moderator wiz Geplaatst: 8 februari 2015 Moderator Geplaatst: 8 februari 2015 dat komt denk ik omdat er delen zijn geupdate van vti8.0 die jij niet hebt geinstalleerd. Dus als er een plugin is geupdate welke jij niet hebt geinstalleerd, dan kan er dus ook niets worden geupdate. Dit zijn de laatste updates: Update: 04.02.2015 - update plugin camofs (ver. 8.69)- update plugin kiddyblock (ver. 0.4 2015-01-31)- update plugin mspfs (ver. 1.00)- update plugin planerfs (ver. 6.50)- update plugin webradiofs (ver. 12.86) Als je bij bent totaan die update en geen camofs, kiddyblock, mspfs, planerfs of webradiofs plugins geinstalleerd hebt dan klopt het dat er niets wordt gedownload. Alleen als je die plugins geinstalleerd hebt voordat de update uitkomt zullen ze worden gedownload en geinstalleerd indien er updates zijn. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen