Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet echt verrassend. Maar is die spraakherkenning ook echt uit als je 'm uitschakelt? Ik denk van niet...

Geplaatst:

dat is nu niet echt vers van de pers nieuws

elke soort webcam / microfoon en camera kan misbruikt worden zo melde ons het nieuws in medio 2014

die manier van Hacken is ons leken pas recent bekend maar al jaren toegepast zo mr. snowden

en dat besef gaat zelfs zover dat nu ook extreme discussies over VOIP opkomen

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Het gaat in dit geval erover dat de ingebouwde spraakherkenning iets te ijverig word, dacht al een poos dat beginnen praten tegen je tv een eerste stap van dementie was.

Nu word dat dan nog eens misbruikt ook, Red De Planeet ....

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

ik vind het wel wat hebben als je sḿorgens de kamer binnenkomt en de tv zegt goeiemorgen tegen je

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

MORGEN METOO

:)

Het gaat in dit geval erover dat de ingebouwde spraakherkenning iets te ijverig word,

dat stond er in de link:

Die gegevens worden aan derde partijen overgemaakt, zo meldt Samsung in de gebruiksvoorwaarden.

dus derden luisteren mee...

Maar goed of we daar nu weer paranoia van moeten worden.

Heb je SKYPE met webcam etc, moet je ook al 's avonds je usb stekker afnemen

Ze weten toch welke kleur onderbroek jij draagt... via google en de webshops is alles bekend over je

De Transparante Consument

je moet gewoon deze foto printen en 30 cm voor de webcam hangen

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Heb de reactie's gelezen, en meesten zeggen i'net blokken. dat kan a.d.h. van o.a., het mac adres.

Maar als ze dit doorhebben, kunnen ze dan wel iets in de firmware brengen, dat als er X-aantal tijd geen 'inet op je tv is, dat je een zeer vervelende banner te zien krijgt, dat je i'net moet aansluiten. Of als het mag, dat je tv geen i'net krijgt, deze gewoon na aantal tijd op standy gaat.

Enige oplossing, zou zijn rooten met eigen software, maar naar het schijnt, is dit ook niet meer weggelegd, voor veel toestellen, en voor weinig mensen door smd techniek e.d. Bepaalden zouden het dan misbruiken en er gouden badkamer kranen mee verdienen, zoals vroeger in onze hobby  :( .

off toppic

ps. is het spreken over rooten hier eigenlijk toegelaten? Want illegale zaken mogen hier niet besproken worden, maar is rooten van je eigendom, illegaal?  :confused: . Volgens bepaalde handleidingen wel, omdat er op de firmware patent rechten staan, en het ontleden van firmware strafbaar is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Het ongewenst reclame door de strot duwen: dat is niet alleen illegaal maar ook crimineel!

Ik ben eigenaar van mijn apparatuur dus *IK* bepaal wat daarop gebeurd, niet een of andere fabrikant die een slinkse deal heeft gesloten met een reclame bureau.

Kan het toestel niet gerooted worden gaat die ijskoud retour afzender.

Het moet toch niet gekker worden, krijgen we straks dan ook als je de auto wilt starten een reclame filmpje op je (navigatie) display te zien?!

• Moderator
Geplaatst:

Eerder een veiligheidsfilmpje, net als in het vliegtuig.

Er is een probaat middel om van die reclame af te komen.

De adverteerder laten weten waarom je zijn artikel in de toekomst niet meer zult aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De oplossing is simpeler dan je denkt: gewoon geen tv toestel kopen met functies die je niet wilt. Doorgaans is dat ook nog een aardig stukje goedkoper. Er wordt weliswaar door sommigen geklaagd dat LG bijvoorbeeld geen automatische CanalDigitaal zendervolgordes weet aan te maken maar dat is toch prachtig als je zelf de regie nog een beetje in handen wilt blijven houden? In dit geval gewoon nooit een Tv kopen met onzin als spraakherkenning, als er geen microfoon in zit kan er ook niets uit de huiskamer worden opgevangen, laat staan stiekem worden doorgegeven. En vertrouw je het niet? Peuter het ding open op zoek naar een eventuele microfoon, dan weet je het zeker!

speciale interesse: C-Band

Geplaatst:

Ik vraag mij ook af, of er niet ongevraagd wordt doorgestuurd welke zenders je ziet?

Wil niemand aan het denken zetten, maar stel je voor dat je veel crime serie's bekijkt. handig voor die vervelende lui  :P  :cry:  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen