sipke41 Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 (aangepast) Ik heb geprobeerd om nieuwe software welke beschikbaar was voor de Amiko Alien2+ op mijn ontvanger te zetten.maar werkte toen niet meer. In overleg met leverancier de oude versie er weer opgezet .Het gaat hier om de 1.2.74 Dit is bedoeld als een waarschuwing deze versie niet gebruiken ziet dan de kaartlezer niet meer. Alle gecodeerde zender van Nederland waren niet meer te zien Mvrg Sipke41 9 februari 2015 aangepast door sipke41
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 De Amiko Alien heeft standaard een Conax lezer.. Je zult de MCAS firmware moeten hebben. Deze boxen zijn ook officieel geen CDS ontvangers en vanuit het oogpunt licentie eigenlijk illegaal, net als alle softcams... Maar dat terzijde..
sipke41 Geplaatst: 9 februari 2015 Auteur Geplaatst: 9 februari 2015 (aangepast) Dat weet ik ook wel. Ik heb alles geprobeerd met de Leverancier aan de telefoon maar deze zei ook dat niet elke update goed was dat dan er ook nog wel eens een bug in zat Het gaat ook niet om die Mcas maar juist om de ontvanger Die was eerst ook goed maar na die update ging het fout (maar ieder een moet maar weten wat hij hier mee wil doen) 9 februari 2015 aangepast door sipke41
capri28v6 Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 bedankt voor je waarschuwing , je had wel conax in het menu op disable staan? amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
satchri Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 Zie ook mijn melding/waarschuwing 'Amiko SHD-8900: probleem fastscan in 1.2.74' van feb 02 2015 13:56 op dit forum. Nadat ik weer was teruggegaan naar de vorige versie Spark 1.2.73 was alles weer orde. De CD-kaart bleef wel werken hier, het betrof alleen fastscan die het niet meer goed deed in mijn SHD-8900. Weliswaar een ander type Amiko en kennelijk een ander euvel, maar toch met dezelfde oorzaak: namelijk het opwaarderen naar 1.2.74! Amiko SHD 8900, CD Basis-pakket, Astra 1, 2, 3 en HotBird.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen