Ga naar inhoud


Miele vaatwasser G6200SC teleurstellend!


hansputters

Aanbevolen berichten


Ach tegenwoordig met al die informatie die op internet te vinden is, kun je vaak al uitvinden of een product goed of slecht is.

Merknamen zeggen niet zo veel meer, omdat de fabrikanten hun apparaten steeds meer met goedkopere onderdelen maken.

 

Ik ga altijd eerst even op internet rond zoeken voordat ik iets koop, wat de bevindingen zijn van andere mensen.

Of het nu een auto of een satelliet ontvangertje gaat, altijd even de recensies lezen voorkomt een hoop teleurstelling.

 

En een verkoper zal echt niet zijn eigen producten die hij verkoopt af gaan kraken, want dan kan hij zijn bedrijf beter meteen sluiten.

Ach ja en met Miele, is het altijd pielen.

Dat merk heeft zijn langste tijd gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie spreuk, niet eerder gehoord.

Ik had van te voren de Duitse tegenhanger van de CB geraadpleegd en daarin blonk onze uit door duurzaamheid e.d..

 

Natuurlijk stel ik ook ik hoge prijs op praktijkervaring van anderen.

Maar het is toch moeilijk zoniet onmogelijk om daar op te blindvaren.

 

Zo heb ik zojuist eens gezocht op Skinande (the parasol) en de gevonden reviews waren enorm uiteenlopend.

Geen pijl op te trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben op kantoor zo'n Ikea ding, dat bovenrek is zo slecht ontworpen dat er weinig in kan, en niet schuin genoeg, of het valt om. Nooit gedacht dat een vaatwasser zo onhandig kon zijn. Onding.

 

Ik zou gewoon de Miele houden en een zwaar programma gebruiken, gaat ie toch weg: neem een Bosch of Siemens altijd goed.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jongens, ik heb i.i.g. geen Valentijnsboeket voor mijn erkende dealer in petto.....

Misschien dat ik e'm nog eens de flink de waarheid ga zeggen.

Eerst maar ff afkoelen, op mijn leeftijd moet je op je bloeddruk letten

 

Tijden zijn veranderd Hans, Vroegah had de lokale toko vaak nog een eigen techneut rondlopen en vaak achterin zijn winkeltje een reparatie hoekje waar een suffe oude techneut met een brilletje apparatuur zat te repareren. Die tijd is allang voorbij.

 

Tegenwoordig worden er alleen maar dozen geschoven en de klant krijgt een x-periode fabrieksgarantie. Je kan de lokale toko niets kwalijk nemen en je zal bij de fabrikant moeten zijn en nergens anders. Ze zitten in Vianen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem met reviews, de ene vindt dit belangrijk, de andere dat.

Een nadeel voor de een hoeft dus geen nadeel voor de ander te zijn.

Maar door je van te voren goed in te lezen wordt je soms wel op dingen gewezen waar je dan weer rekening mee kunt gaan houden voordat je overgaat tot aanschaf.

 

Tja, als we alles puur op naam kochten had iedereen nog uitsluitend dreambox ontvangers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar uhm Hansputters,

 

wat je nu bereikt hebt is dus 0,niks !

we begrijpen dat het kompleet frustrerend verlopen is

 

En toch denk ik dat je op de verkeerde paarden zet > niet wij { sat4all } zijn een competente informatie bron voor consumenten vragen over en van witgoed en de dagprijzen.

 

Diverse malen worden er overigens ook soortgelijke berichten gestart en ellenlange berichten maken duidelijk dat de consument nog steeds een bord voor zijn hoofd heeft (algemeen, dus spring niet uit je vel als je m'n commentaar leest) inzake wat zijn recht is EN wanneer hij het recht heeft afgestaan, door afkoop.

 

Dit soort vragen horen in een ander type forum, waar competente hulp en informatie beschikbaar is.

 

voor onze afleiding en alsook lering ende vermaeck was het spannend leesmateriaal.

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronaldsl:  ja in zoverre dat er (zoals eerder gemeld) een bezoek van een technicus plaatsgevonden heeft.

Productaansprakelijkheid ligt immers bij de handelaar in kwestie.

 

Satdorus: je hebt helemaal gelijk maar ik hoop dat ze (vrouwlief) er geen lucht van krijgt (krijgt ze nog meer praatjes....)

 

Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...