MR_B Geplaatst: 10 februari 2015 Geplaatst: 10 februari 2015 Bij de Franse Canalsat zit standaard de cube ontvanger. Helaas heeft deze geen disecq sturing. Heb een Formuler F3 geprobeerd maar die laat alleen de SD kanalen door en niet de HD kanalen van Canalsat. Op de orignele cube werken de HD kanalen wel. Wie heeft een oplossing? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
RowanF1 Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Welke kanalen doel je dan op? De Franse BeIN Sport? Canal+ ? Probeer transponder 12012mhz - Verticaal - 29700 - 2/3 - DVB-S2 8PSK op de 19.2 oost, Astra 1M. Op deze transponder verblijven de Canal+ HD zenders, de Formuler F3 zou deze kanalen moeten kunnen inladen. Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.
MR_B Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Ja inderdaad BeIN sport. hij laadt ze wel in maar de codering komt niet vrij op de HD zenders. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Spotvogel Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 Ouderwets extern 12 volt diseq toneburst generatortje proberen, kijken of je dan op poort B komt?
MR_B Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Maar er zit geen functie in de CUBE om handmatig erbij te scannen. Dus zoek echt een andere ontvanger. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 B.. Wie heeft een oplossing? tweedehandsforum in FRANKRIJK Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
MR_B Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Begrijp ik hieruit dat ik alleen een originele box kan gebruiken ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 als je het stabiel wilt houden ja die paar maal dat je weer eens op frans canalsat kaart beeld hebt op een niet gecertificeerde receiver is elk jaar op twee handen te tellen daar zou ik koukelorus van worden Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
MR_B Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Ik wil er best 1 kopen, maar zijn ze hier niet in de handel ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 uh pardon, ik bergijp de kwestie met handel en een advies niet hier is niets te koop u zocht wellicht het tweedehands / gezocht subforum of iets dergelijks Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
MR_B Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Ik wil in NL dan 1 kopen, maar liefst heb ik een merk en typenummer wat ik nodig heb. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
jako87 Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 Vergeet het maar, Canalsat werkt het gebruik van alternatieve ontvangers actief tegen. Daarom kun je nu ook geen losse kaarten meer kopen, zelfs de 'canalsat ready' ontvangers worden buitenspel gezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen