Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen allemaal

IK heb de plugin open VPN geinstaleerd op de VU SOLO 2

Maar wat moet ik precies allemaal invullen in die cfg die in open vpn staat

Heeft er iemand een voorbeeld voor mij toevallig kom er net helemaal uit

Greetz en bedankt

Geplaatst:

Goedenmiddag

Tante Google was met vakantie en Ome google  heeft mij van de Tent afgejaagd :lol:

Maar zonder dolle hoe kan het toch dat mensen meteen maar aannemen dat je niet op google gekeken hebt (toch grappig die helderziendheid)

Ik heb diverse artikelen erover gevonden, maar idd Duits en Engels kwam er niet uit en toen dacht ik met al die Kennis die hier zit zal er toch wel 1 zijn die mij in mijn moerstaal op het juiste spoor kan zetten.

Verkeerde opvatting dus blijkbaar toch bedankt voor het artikel

Greetz

Geplaatst:

kijk een VPN, virtual private network inrichten is maar ten dele een onderwerp dat de VU+ betreft

het betreft twee netwerken - veiligheidssleutels {keys} - en certifikaten voor die verbinding alsook een dynamic name server inrichten

op de VU+ kun je dat per plugin inrichten, JA maar ik heb ernstige twijfels of je dat achter je router moet doen...

daar een en ander afhankelijk is van het doel

alles spreekt ervoor om dat via de router te regelen en indien dat zo is hangt het weer af van welke router en firmware hoe dat in te stellen...

en omdat ik zo'n vermoeden heb dat iedereen dat op zijn router inricht => krijg je geen antwoord vanuit de ervaringen met die plugin op de VU+

vandaar dat je misschien eens het forum wisselt en niet bij de VU+ zoekt naar antwoorden maar breedband / internet algemeen

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...