Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

ik zie vooral memory gerelateerde errors. Ik denk dat je last hebt van memory wat brak is. als ik zoek op "bugcheck 0x0000003b" zie ik ook nog suggesties om eventueel je video kaart drivers eens te updaten.

Dingen die je zou kunnen proberen:

-Memory check programma draaien

-netwerkkaart drivers en video kaart drivers updaten met fabrikant specifieke signed drivers

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Het zijn inderdaad erg veel verschillende fouten en grote kans dat het geheugen gerelateerd is. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

ja zo duidelijk is het natuurlijk nooit als je met PC' s aan de slag bent

het een brengt het ander teweeg...

stel : in een hoek klemt het geheugen dan resulteert dat in foutieve processen aan de andere kant van de PC

zo zijn er dus vele van die oorzaak en gevolg processen tegelijkertijd en dat memmorydump schrijft enkel het laatste " event " = gebeurtenis

in een winkel hangen ze der stuk voor stuk nieuwe onderdelen in (die hebben ze natuurlijk ook liggen / gratis, in de winkel ;)  )

om jou te raden:

een nic is spot goedkoop 16 euri en je hebt al een prima w7 10/100/1000 netwerkkaart

memmory is duurder veel duurder

zo ook de grafische kaart, die is het alle duurst

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Voordat je geld gaat uitgeven....  Zoals Wiz ook al aangaf test je geheugen eerst. Dat kost niets en zo'n test is standaard ingebakken in Windows  http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/diagnosing-memory-problems-on-your-computer

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...