Saterke Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Eigenaardig, stipt om 14u gaat het beeld hier op Discovery HD op zwart. Ook alle andere TVV-zenders zijn zwart...De FTA-zenders op de 4 LNB's werken wél nog. Heropstart toestel enzo helpt ook niet, ligt het bij TVV?Hebben jullie dit ook? Grtn Groeten, Saterke
Saterke Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 (aangepast) Ok, dankjewel, ik zoek verder... Dit is me nog nooit overkomen in al die jaren. Toestel aan en af helpt ook niet. En de faktuur van TVV is zeker betaald . 12 februari 2015 aangepast door Saterke Groeten, Saterke
sattv4iedereen Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Even kijken of de kaart nog de nodige rechten heeft. Eventueel een her activatie puls aanvragen op hun site of via sms. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Saterke Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Plots weer beeld tijdens het zappen, eigenaardig... Misschien moet ik inderdaad veiligheidshalve heractivatie aanvragen en zal ook nog eens de module nader bekijken. Alvast goed om te weten dat het TVV niet was! Groeten, Saterke
Gast Mimisiku Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Als het 'plots' weer werkt is het geen rechten probleem geweest. Eerder een vastgelopen module of slecht contact...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen