Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik wil de content manager van mijn ps vita installeren op mijn laptop, sinds ik hem opnieuw heb gedaan.

Ik wil andere content op plaatsen, maar tijdens installatie geeft die een foutmelding van 

microsoft visual c++ 2008  zie foto:

post-40019-0-65223100-1423752697.jpg

Ik heb dan al gegooled, naar dit probleem en één en ander geprobeerd, maar niks lukt, deze foutmelding blijft komen.

Besturingssysteem windows 7 64 bit.

voor de her installatie heeft dit perfect gewerkt, en het werkt ook op mijn desktop.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of zal ik mij moeten richten naar de sony afdeling voor hulp?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

als je die c++ 2008 redistributable download bij microsoft en eerst installeert en daarna de vita spulleboel installeert, werkt het dan wel?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

via bovenstaande tip, ben ik gekomen op volgende site:

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=29

even verder staat:

Supported Operating System

Windows 2000 Service Pack 4, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows XP

Toch geïnstalleerd zonder succes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

deze dan voor win7 64 bit:

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=2092

supported operating system:

Windows 7, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Vista, Windows XP

• Required Software:
      • Windows Installer 3.0
        Windows Installer 3.1 or later is recommended.
      • 64-bit support: 64-bit CPU support requires the latest 64-bit version of either Windows XP Professional or Windows Server 2003. This package is designed for the supported 64-bit Operating System.
    • Disk Space Requirements: 8 MB (x64)

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...