Hezzens Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Beste heren, Ik heb wat hulp nodig! Ben bezig geweest met het flashen van mijn receiver. Ik heb mijn receiver helemaal geflusht er draait helemaal niks meer op, geen spark geen enigma. Als ik de OK knop inhoud tijdens opstarted krijg ik ook alleen klokje te zien verder helemaal niets. Heb al geprobeerd om u-boot.S25FL016A.bin erop te laden doormiddel van een null modem kabel maar ik krijg geen communicatie. Ik ben bang dat de receiver niet meer in transmission mode te krijgen is. kan iemand mij helpen?? Of ben ik dit keer een stapje te ver gegaan met doe-het-zelven. alsvast bedankt
waterpas Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Al eens een herstel-image geprobeerd? Ik weet niet of dat de oplossing is, maar ik heb 'm meerdere malen met succes gebruikt voor een Amiko 8900 HD. Even kijken of er voor de Amiko Alien2 ook zo'n herstel-image bestaat, succes! In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Hezzens Geplaatst: 13 februari 2015 Auteur Geplaatst: 13 februari 2015 Helaas dit werkt ook niet. Aangezien je dit met de knoppen op de receiver moet gebruiken of via hyperterminal.
Hezzens Geplaatst: 13 februari 2015 Auteur Geplaatst: 13 februari 2015 Helaas dit werkt ook niet. Aangezien je dit met de knoppen op de receiver moet gebruiken of via hyperterminal.
Satterdam Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik heb hetzelfde probleem gehad. Je ontvanger moet met een J-tag geflashed worden. Daarvoor moet je ff naar de satellietwinkel. Als je nog garantie hebt kost het je niks. Amiko geeft 2 jaar garantie.
Hezzens Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Geplaatst: 14 februari 2015 Oh dat is fijn om te horen. Had gister een dat shop aan de lijn en die had het erover dat ze dat ding moesten opsturen naar amiko zelf. Heb jij misschien een adresje?
Satterdam Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 (aangepast) De Jtag apparatuur hebben de satellietwinkels zelf meestal niet. In dat geval wordt de ontvanger opgestuurd naar de importeur. dat is Astra sat in Groningen. Je hebt je ontvanger dan weer pas na een week of 6 terug. Je kunt het best naar de winkel gaan waar je de ontvanger gekocht hebt. Zij regelen het dan verder. 15 februari 2015 aangepast door Satterdam
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 februari 2015 Geplaatst: 15 februari 2015 Had dit allemaal via PM geregeld met de TS...
Hezzens Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Ja dat klopt maar toen ik je vroeg wie de importeur was heb ik geen reactie meer gehad helaas. Toch bedankt jongens. Heb inmiddels een VU+ duo 2 gekocht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen