Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren heb ik OpenATV geinstalleerd na jaren NewNigma te hebben gedraaid.

Nu heb ik een aantal vragen waar jullie vast antwoord op hebben, ik ben er nog niet uitgekomen

- In newnigma kon je met 2x gele knop de ondertitels instellen. Bij OpenATV werkt dat niet. Heb nog niet

kunnen ontdekken waar dat wel te vinden is.

- Als je in de EPG zit via boeketselectie, je scrollt naar en later tijdstip en je zet een timer, dan springt de EPG terug naar

huidige tijdstip. Das vervelend voor het vrouwtje. Die moet meer handelingen doen.

- In de EPG staat in de eerste kolom de duur. Is dit te verwijderen?

Ik draai de versie van 01-feb-2015.

Iemand oplossing voor bovenstaande 'wereldproblemen'?

Thanks

Geplaatst:

Audio/Subtitle kun je vastleggen onder een zelf gekozen 'Hotkey'. De andere problemen zijn image specifiek. Mee leren leven dus.

Geplaatst:

Sinds gisteren heb ik OpenATV geinstalleerd na jaren NewNigma te hebben gedraaid.

Nu heb ik een aantal vragen waar jullie vast antwoord op hebben, ik ben er nog niet uitgekomen

- In newnigma kon je met 2x gele knop de ondertitels instellen. Bij OpenATV werkt dat niet. Heb nog niet

kunnen ontdekken waar dat wel te vinden is.

- Als je in de EPG zit via boeketselectie, je scrollt naar en later tijdstip en je zet een timer, dan springt de EPG terug naar

huidige tijdstip. Das vervelend voor het vrouwtje. Die moet meer handelingen doen.

- In de EPG staat in de eerste kolom de duur. Is dit te verwijderen?

Ik draai de versie van 01-feb-2015.

Iemand oplossing voor bovenstaande 'wereldproblemen'?

Thanks

Dat werkt gewoon zit onder de gele knop heb ook OpenATV  ;) 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Dat werkt gewoon zit onder de gele knop heb ook OpenATV  ;) 

Hoe is jou ervaring qua stabiliteit van het systeem?

Lijkt erop of het bij meerdere gelijktijdige opname fout gaat en het systeem spontaan reboot.

Ook duurt het ff voordat het geluid komt bij het afspelen van een opname. Het duurt snel 5 seconden

voordat geluid er is. Beeld is er wel.

Geplaatst:

Heb al me boxen voorzien van OpenATV het werkt gewoon goed geen vastlopers, Opname's niks mee aan de hand doet wat hij moet doen maar wat jij beschrijf van de opname bekijken duurt wat langer dat ligt aan de skin.Heb de skin van pli gebruikt dat werkt goed ook het afspelen van opname's lekker snel zoals je gewend ben.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Hier ook problemen met de ondertitels

Zeker als je de ondertitels wil aanzetten bij het afspelen van een opname.

Sinds ze die hotkey keuze (knoppen van afstandsbediening een functie toewijzen) erin gebouwd hebben lukt het mij niet meer om het ondertitelmenu zichtbaar te maken.

Ik gebruik een versie van 20 december 2014 en daarin werkt alles wel perfect

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst: (aangepast)

ik zweer bij openpli4 boven openatv  maar ieder zijn eigen de beroerde afstandsbediening indeling is 1 van de dingen die mij van openatv laat afzien ondanks dat je de knoppen wel kan instellen dat noemt men gebruiks gemak

laat openpli daar nu net even beter in zijn ..en ...beeld is beter .......in openatv last van zweem op hd... dat heb ik in pli dan weer niet

maar let wel dat is mijn mening ..u hoeft die niet te delen .. :D

aangepast door breaker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...