Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh dat geloof ik zo... ik verbaas me wel eens over de hoeveelheid schotels in de goedkopere wijkjes in de grotere steden van Nederland.

Maar die staan niet op 19.2 of 23.5 uitgericht ;)

Die was ik inderdaad even vergeten en dat zijn er inderdaad een flinke berg. Sommige flats zijn meer schotel dan flat ;)

Geplaatst:

@kiekiek ik vraag het me af wat je stelt; zelf heb ik een kleine schotel in de tuin staan maar wel met zeer goede ontvangst van de 19, 23 en 28. En is de Triax van 64 cm niet de meest verkochte schotel in Nederland? . En het groeiend aantal satelliet kijkers is zeker gegroeid door het weg vallen van Digitenne. Ik geloof volop in groei zeker door de ontvangst- en beeldkwaliteit.

Digitenne bestaat nog steeds.

Met een 64 cm heb je nog steeds goede ontvangst bij normale weersomstandigheden. Punt is dat die ontvangst een stuk minder gegarandeerd is voor (met name) de ontvangst van de HD zenders bij mindere weersomstandigheden. Ik kan me zelfs nog campingsetjes herinneren met een schoteltje van 35 cm ;)

• Like 1
Geplaatst:

Voor mij is satelliet onmisbaar, zit in een buitengebied zonder kabel of glasvezel en internet is hier maar 3,2 mb/s download.

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Geplaatst:

's Zondags of 's avonds vind ik soms niks op de kabel. Ik ben dan zeer blij met de sateliet. Neem nu de 2 Duitsers, films spannend tot het eind en zonder spam en HD. 

Maar ik val dan in slaap.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen