Ga naar inhoud


PLI GEUPDATE maar epg is nogal anders


sandere39

Aanbevolen berichten

Is de "oude"epg niet meer mogelijk in multi modus,ik krijg nu een verticale lijst te zien maar ik vond de horizontale veel fijner.

 

ik heb geupdate naar 4.0 20150214

 

dit eigenlijk omdat na  de vorige update mijn zenderlijst weer terug viel naar std na opnieuw opstarten van de vu.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hahah over met het pontje dan zeker!

 

Weet jij ook hoe dat zit met de kanaallijst,ik heb vorige week de pli geupdate omdat de ontvanger af en toe vast liep en dan opnieuw opgestart moest worden.

maar toen merkte ik dat de zenderlijst zoals ik hem opgesteld had weer terug viel naar zoals ik m na het laden van de zenders vond.

gister opnieuw pli geupdate en eigenlijk hetzelfde probleem,nu heb ik net wel de optie "gerbuik fastscan zenderlijst"uitgezet maar of dat de truuk is weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah over met het pontje dan zeker!

 

Weet jij ook hoe dat zit met de kanaallijst,ik heb vorige week de pli geupdate omdat de ontvanger af en toe vast liep en dan opnieuw opgestart moest worden.

maar toen merkte ik dat de zenderlijst zoals ik hem opgesteld had weer terug viel naar zoals ik m na het laden van de zenders vond.

gister opnieuw pli geupdate en eigenlijk hetzelfde probleem,nu heb ik net wel de optie "gerbuik fastscan zenderlijst"uitgezet maar of dat de truuk is weet ik nog niet.

http://forums.openpli.org/topic/29654-voorkomen-dat-je-eigen-zenderlijst-overschreven-wordt-na-een-update/

Lees dit maar eens

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het anders. Ik heb mijn eigen zenderlijst gemaakt. Deze via Dreamset naar de PC gekopieerd. Als ik hem wil/moet editen doe ik dit op de PC. Stuur de gemodificeerde lijst gewoon weer terug naar de box...

 

Anders kom je toch even langs? Laat ik het even zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Overschaklen qua imaga op VTI

 

Met PLI heb je dit soort problemen. 

Ook mee gedraaid , maar was 1 bak ellende

 

Met VTI loopt alles als een trein

off topic

 

ik gebruik al jaren pli en ik heb dit soort problemen ook niet, je moet enkel weten wat je doet en

dat is voor elk image net ietje anders. ;)

mensen onmiddelijk adviseren om van image te veranderen is niet de oplossing. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Overschaklen qua imaga op VTI

 

Met PLI heb je dit soort problemen. 

Ook mee gedraaid , maar was 1 bak ellende

 

Met VTI loopt alles als een trein

Als je niet weet waar je over praat en waar je mee bezig bent kan je beter niet reageren !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...