Ga naar inhoud


exacte frequenties en SR van ziggo 5555


the matrix

Aanbevolen berichten


Staat op Ziggo vermeld.

Is alleen van je image afhankelijk of ze MzH, 00474, gebruiken bij frequentie of niet,.

Bij Symbolrate hetzelfde, bij KSymb/s wordt het 06875.

Bij Dbox2, handmatig scannen(!), geen 5555 nodig maar wel Modulation op Auto en network search een vinkje

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de duidelijkheid ik zoek niet de hoofdfrequentie maar alle frequenties van alle transponders . En dit is niet voor een cable box maar voor een triple tuner

 

en daarvoor moet ik de juiste frequenties hebben om van Ziggo een fake satelliet te definieren en deze in de satelittes.xml te implanteren.

 

Dan pas gaat de cable functie van de tripple tuner goed werken.

Heb nu een lijst waarvan iig al 14 transponders van de 33 werken in totaal 110 zenders en 11 radio maar zit amper op de helft.

Ook heb ik niets aan de afgeronde frequenties of beter gezegd afgekapte frequenties omdat ik dan eindeloos +1 -1 moet veranderen.

 

Dus aan 367 heb ik niets als de frequentie van oorsprong, 367,75 was

 

Snappez vous?

 

het mag ook een cables .xml zijn maar dan alleen van de laatste scan en dus niet gelardeerd met allerlei satellieten en vorige scans, daar heb ik een te grote kluif aan om uit te zoeken

aangepast door the matrix

Greetings

 

The Matrix

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de duidelijkheid ik zoek niet de hoofdfrequentie maar alle frequenties van alle transponders . En dit is niet voor een cable box maar voor een triple tuner

 

en daarvoor moet ik de juiste frequenties hebben om van Ziggo een fake satelliet te definieren en deze in de satelittes.xml te implanteren.

 

Dan pas gaat de cable functie van de tripple tuner goed werken.

Heb nu een lijst waarvan iig al 14 transponders van de 33 werken in totaal 110 zenders en 11 radio maar zit amper op de helft.

Ook heb ik niets aan de afgeronde frequenties of beter gezegd afgekapte frequenties omdat ik dan eindeloos +1 -1 moet veranderen.

 

Dus aan 367 heb ik niets als de frequentie van oorsprong, 367,75 was

 

Snappez vous?

 

het mag ook een cables .xml zijn maar dan alleen van de laatste scan en dus niet gelardeerd met allerlei satellieten en vorige scans, daar heb ik een te grote kluif aan om uit te zoeken

Oh je hebt een cables.xml nodig?  Met deze kun je nog wat hobbyen voor in je lijstje......! Bij de laatste, bruteforce, de 6875000 symbolrate gebruiken en je ziet al bij frequentie overal zes nullen! Dus geen afwijkende halfjes, of wat dan ook.

cables.xml

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dit moet werken bij zo'n triple tuner:

 

<transponder frequency="1626750" symbol_rate="6875000" polarization="0" fec_inner="5" inversion="0" modulation="0" system="0"/>

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...