Sprietje Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 In Totaal TV is vandaag het volgende te lezen:Nieuwe Samsung televisies geschikt voor CanalDigitaalAlle nieuwe 2015-televisiemodellen van fabrikant Samsung die over een satelliettuner beschikken voldoen aan de certificeringseisen van CanalDigitaal-eigenaar M7 Group. Dat heeft Wim van de Meide – Technical Product Manager bij Samsung - aan Totaal TV bevestigd.Hierdoor zijn – net als televisiemodellen uit voorgaande jaren – Samsung televisies van de J-modellijn zonder problemen te gebruiken door M7 Group-klanten met een satellietabonnement. Het gaat hierbij onder meer om CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Voor probleemloos gebruik is wel een CI-module van M7 Group vereist. Ook de fastscanzenderlijsten zijn op de Samsung televisies beschikbaar.Ook geschikt voor kabel- en Digitenne-ontvangstSamsung televisies zijn ook door kabelbedrijven in Nederland gecertificeerd voor gebruik met de CI+ modules. Tevens kan men ook zonder problemen digitale ethertelevisie via Digitenne bekijken. Samsung brengt de nieuwe 2015-televisiemodellen binnen enkele maanden in Nederland op de markt. De instapprijs van een 40 inch Ultra HD-televisie bedraagt rond de duizend euro.
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 400 euro... voor 40Inch overal te koop Wat wil Samsung nu weer samen met CanalDigitaal? Ultra HD in de komende jaren propageren zonder er uitzendingen voor aan te leveren? Of had men al een U-HD programmatie op orde? het lijkt toch echt op pure koppelverkoop te gaan worden de komende jaren mag u blij zijn als de firmware na twee jaar nog opgewaardeerd wordt Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Ik denk eerder dat het andersom is en dat CD iets met Samsung wil. Wellicht schotelbezit promoten als alternatief voor de kabel. Want schotel wordt niet snel gezien als alternatief. Gemak kan daar wellicht verandering in brengen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
maja Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Zijn er ook kleine 22" tv's voor in de Camper minder gewicht en ruimte. En best wel handig met fastscan.
paulvr Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 400 euro... voor 40Inch overal te koop Wat wil Samsung nu weer samen met CanalDigitaal? Ultra HD in de komende jaren propageren zonder er uitzendingen voor aan te leveren? Of had men al een U-HD programmatie op orde? het lijkt toch echt op pure koppelverkoop te gaan worden de komende jaren mag u blij zijn als de firmware na twee jaar nog opgewaardeerd wordt Ik had de indruk dat UHD televisies door een soort upscaling scherpere HD beelden zouden leveren dan gewone HD tv's. Is dat foutieve informatie? Want als dat klopt dan kan ik me voorstellen dat het ondanks het ontbreken van programma's in die norm toch een bepaald nut zou hebben. Zo niet dan is het kopen van een UHD tv net zo zinloos als het kopen van een 3D toestel. speciale interesse: C-Band
astro iris Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Zijn er ook kleine 22" tv's voor in de Camper minder gewicht en ruimte. En best wel handig met fastscan. Ik denk het wel hoor, volgens de CD lijst is de UE22ES5400 zo één, als het Samsung is wat je bedoeld.
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Ik had de indruk dat UHD televisies door een soort upscaling scherpere HD beelden zouden leveren dan gewone HD tv's. Is dat foutieve informatie? Want als dat klopt dan kan ik me voorstellen dat het ondanks het ontbreken van programma's in die norm toch een bepaald nut zou hebben. Zo niet dan is het kopen van een UHD tv net zo zinloos als het kopen van een 3D toestel. niet door een soort upscaling, de cameraas en dus het film-event moet met die apparatuur zijn opgenomen in die resolutie en standaard al het andere is flessentrekkerij / humbug UHDTV1 (3840×2160 or 4K UHDTV) and UHDTV2 (7680x4320 or 8K UHDTV) de verwerking van oudere beelden en beeldmateriaal zonder te zijn opgenomen in die standaard is eigenlijk wat er dus plaats vindt net zijn er twee UHD test zenders in de lucht... tel uit je winst of drie? zonder apparatuur en of beeldmateriaal is het een soort VHS op HD-TV vertonen Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
paulvr Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Dankjewel Tonskidutch, ik had geen idee - heb nog een ouderwetse glasbak maar dacht dat het slim zou zijn zo'n UHD scherm te kopen als het ding de geest geeft. Probleem is dat als je zo'n platteschermwinkel binnenloopt zoals in onze stad je sterk de indruk krijgt naar een beter, scherper beeld te kijken dan bij een gewoon HD scherm. Maar of dat trucage of instellingen zijn is soms bijzonder moeilijk vast te stellen. Persoonlijk geloof ik dat noch 3D noch UHD voor de komende jaren ergens een standaard norm wordt. En witte olifanten? .... die heb ik al genoeg verzameld in mijn leven speciale interesse: C-Band
Amager95 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 In Totaal TV is vandaag het volgende te lezen: Nieuwe Samsung televisies geschikt voor CanalDigitaal Alle nieuwe 2015-televisiemodellen van fabrikant Samsung die over een satelliettuner beschikken voldoen aan de certificeringseisen van CanalDigitaal-eigenaar M7 Group. Dat heeft Wim van de Meide – Technical Product Manager bij Samsung - aan Totaal TV bevestigd. Hierdoor zijn – net als televisiemodellen uit voorgaande jaren – Samsung televisies van de J-modellijn zonder problemen te gebruiken door M7 Group-klanten met een satellietabonnement. Het gaat hierbij onder meer om CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Voor probleemloos gebruik is wel een CI-module van M7 Group vereist. Ook de fastscanzenderlijsten zijn op de Samsung televisies beschikbaar. Ook geschikt voor kabel- en Digitenne-ontvangst Samsung televisies zijn ook door kabelbedrijven in Nederland gecertificeerd voor gebruik met de CI+ modules. Tevens kan men ook zonder problemen digitale ethertelevisie via Digitenne bekijken. Samsung brengt de nieuwe 2015-televisiemodellen binnen enkele maanden in Nederland op de markt. De instapprijs van een 40 inch Ultra HD-televisie bedraagt rond de duizend euro. en het toestel luister mee waarschijnlijk Canaal dus ook
5061 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Met een goed signaal geeft UHD van Samsung (ben geen financier of aandeelhouder) een fantastisch beeld. Nog mooier dan enkel hd.
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 het beeld is mooi, dat moet gezegd worden... 5061 (heb ik niet tegengesproken) Echter mijn huidige beeld is ook fabeltastisch Heb mijn 10 jaar oude plasma ( HDready 1080i) pas weggedaan toen die rare keuren kreeg De huidige LCD/LED blijft staan tot dat ie stuk is <> en dan, zien we wel of er Extra Ultra HDplus is. Wat de aansluitmogelijkheden betreft is dus mijn huidige pana-dingsboems al compleet op niveau zoals Eduard in post #3 nog eens benadrukt. (dvb-s2 + dvb-t + dvb-c tuner en CI+ camslot) Als mensen nu van NUL op IETS moeten gaan overwegen welk toestel ze kunnen kopen, dan mag het ook een UHD TV zijn, daar is niets op tegen. Maar dat knalsammelsungdigitaal zo'n paneel vanaf 1000 euro en opwaarts te koop aanbied is extreem (gezien de huidige HD tv's) Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
alias haha Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 en het toestel luister mee Dat heb ik van de week ook gelezen, daarom heb ik de internet stekker er uit getrokken, het gaat mij puur om het beeld, al die andere functies zijn voor mij niet van toepassing Mocht er eens een fw update nodig zijn gaat de stekker er weer even in You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen