Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de mediaserver van mijn Fritzbox 7390 bestaat de mogelijkheid een podcast te plaatsen en die te streamen naar bij voorbeeld een Internetradio.

Vele adressen al vergeefs geprobeerd (online mediaspeler NPO/element inspecteren)

Wie heeft de gouden tip?

Bedankt!

Geplaatst:

die balk zal wel zijn ingesteld opdat we hier geen directe links gaan plaatsen naar bepaalde URL's

maar je eigenlijke doelstelling begrijp ik niet zo goed, sorry dat ik om opheldering vraag

daar elke LAN klient toch gewoon zelf naar een Stream kan zoeken en vrij is om die dan te ontvangen achter de fritzbox

Eleanor

Blancmange

Geplaatst:

Tonskidutch + jopiesat: bedankt voor jullie reacties!

De poging via de Fritz-doos was een noodgreep omdat de normale procedure via de Frontier server waar mijn Sangean radio op terug grijpt niet lukt. (internetradio & podcasts)

Overigens: het programma "Nachtzuster" kan ik jullie van harte aanbevelen. (willekeurige vragen van luisteraars worden vervolgens door andere luisteraars beantwoord)

Fantastisch format, kost alleen wel moeite wakker te blijven: uitzending is in de nacht van donderdag op vrijdag van 2.00 tot 6.00 uur!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...