De_Perre Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 (aangepast) Geen idee waar die mensen allemaal mee bezig zijn, maar er staat wel een deftige fout op hun wedstrijdpagina... vraag 3: 3. Hoeveel deelnemers zal deze wedstrijd hebben op maandag 12 mei 2014 om 12u? In hun reglement staan echter gans andere datums: Er kan gratis deelgenomen worden vanaf 17/02/2015 tot en met 24/02/2015 12u. Tenzij ze het antwoord 0 goedkeuren **edit** screenshot vergeten toevoegen 18 februari 2015 aangepast door De_Perre [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Brambo's Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Helaas is dit niet het enige dat fout is. Ook het beeldformaat van Boomerang staat al veel te lang 'vastgeroest' op 16/9 terwijl het 4/3 zou moeten zijn. Niettegenstaande ik dit al enige keren heb kenbaar gemaakt op hun forum, weigert TVV/CDS nog steeds om hun beeldinstelling correct te zetten. Jammer. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
De_Perre Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Uit nieuwsgierigheid vandaag nog eens naar die wedstrijdpagina gaan kijken, en ze hebben de datum terwijl de wedstrijd al liep aangepast!! Helaas heb ik geen Facebook account; dus ik kan niet gaan sakkeren; maar fraai kan je dit niet noemen. In hun eigen wedstrijdreglement staat de schiftingsvraag immers nog steeds met de datum van 2014?! [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
De_Perre Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 Op het CD forum maar een klacht geformuleerd --> Klacht - Boomerang Goodiebag Wedstrijd [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen