stevie-v Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 ik heb een vraagje,hoe kan ik mijn settings van VTI goed backuppen ik doe het als volgt Menu-Applicaties-VTI panel-VTI software tools-VTI backup suite en dan kies ik voor een backup van mijn geïnstalleerde plugins en backup zender instellingen en backup configuraties die sla ik op op de harddisk is dat voldoende mocht ik een nieuwe verse image flashen om alles zo netjes terug te zetten,een volledige backup maak ik met Image backup restore backup image,is er iets wat ik misschien beter anders kan doen ? VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 (aangepast) via de backupsuite doe je zoals je al beschreven hebt... ruim voor je opnieuw gaat flashen natuurlijk die kunnen op HDD of OP usb stick staan relevant is wat je zelf wilt goed ervan uitgaande het staat op de HDD, dan zal na flashen van een nieuw image de wizard eerst en vooral vragen of je settings wilt herstellen/restore { tijdens de setup wizard van dat nieuw geflashte image wordt je die optie altijd geboden bij VTI images } dus automatisch doet hij dit niet, je moet het zelf aangeven om de settings te herstellen via het backupsuite kun je ook een kompleet image als reserve kopie/backup maken die moet je echter duidelijk kenmerken met naam en/of datum die komt dus ook op de Harddisk te staan in een andere map middels de backup suite kun je dus ook dat reserve kopie/backup herstellen mocht je dat willen of iets loopt spaak met je huidig image... kijk maar eens op de hdd, daar staan dan meerdere mappen > onderverdeeld in datum en of het een settings backup betreft OF een volledige image backup maak ook geregeld een afdrukje vande inhoud van je HDD en de Backup map dan weet je wat en wanneer die gemaakt zijn 19 februari 2015 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
stevie-v Geplaatst: 19 februari 2015 Auteur Geplaatst: 19 februari 2015 Helemaal duidelijk dat wilde ik even weten,bedankt voor je duidelijke uitleg ! VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 die backups zijn niet uitwisselbaar met een andere imagebakkers, dat moest men er toch nog even aan toevoegen I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen