Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

 

UTRECHT - De klachten over het televisiesignaal van kabelmaatschappij Ziggo blijven binnenstromen. RTV Utrecht heeft binnen 24 uur meer dan 150 meldingen binnen over de ontvangst. Ook andere zenders vertonen slecht beeld, zeggen Ziggo-klanten. Het is blokkerig, trilt en valt soms helemaal weg.

Verder verschijnen te pas en te onpas allerlei meldingen op het scherm en zijn sommige zenders verdwenen. Alleen klanten van Ziggo ervaren deze... problemen. De kabelmaatschappij is vorige week samengegaan met UPC en sindsdien gaat het mis.

Het probleem is bekend bij Ziggo. Volgens de aanbieder kunnen invloeden van buitenaf, zoals mobiel internet, de wasmachine of een magnetron, invloed hebben op het signaal van de tv-zender. De oplossing is volgens Ziggo een goede kabel, maar dat blijkt niet overal te helpen.

De klachten over Ziggo komen uit de hele provincie, maar vooral uit Utrecht, Amersfoort, Houten en Wijk bij Duurstede. Veel klanten klagen ook over de Elektronische Programmagids (EPG) en gebrekkige mogelijkheden binnen Uitzending Gemist.

Monteurs en servicemedewerkers van Ziggo draaien ondertussen overuren

 


Geplaatst:

UPC = Uiterst Perfecte Chaos

ZIGGO = Zou Ik Graag Gelijk Opzeggen

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...