Ga naar inhoud


Waar is DRS. IJzerbout gebleven?


Mojo

Aanbevolen berichten


Nou met de Drs gaat het goed hoor, ik heb laatst nog met hem ge-appt vanuit Dubay, hij werkt sinds kort voor MBC en heeft het daar erg druk.  ;)

Wil je hem wat Sat4all groeten appen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou met de Drs gaat het goed hoor, ik heb laatst nog met hem ge-appt vanuit Dubay, hij werkt sinds kort voor MBC en heeft het daar erg druk.  ;)

Gelukkig maar dat het goed gaat, neemt niet weg dat het meerdere mensen opvalt dat hij erg (heel erg) afwezig en stil is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sat-vrienden,

 

ik hoorde dat men zich zorgen aan het maken was omdat ik al langer niet meer op dit forum aktief ben.

Geen reden om je ongerust te maken, alles OK met IJzerbout.

Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe baan, ben daar erg druk mee en dat is even wat belangrijker dan de discussies op dit forum.

Verder was/ben ik aan het verhuizen van Dubai Al Soufuh naar een ander Emiraat: Ras Al Khaimah (RAK) en daar is ook veel tijd in gaan zitten. Daardoor ben ik ook meer onderweg want ik rij nu iedere dag ca. 100 km naar mijn werk in Dubai Media City. (één richting). Ik doe ook veel werk vanuit thuis en ben veel onderweg..dus de woon-werk afstand is te overzien.

Dus jullie zullen me de komende tijd wat minder aantreffen..het werk en persoonlijke dingen hebben wat meer voorrang gekregen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo sat-vrienden,

 

Verder was/ben ik aan het verhuizen van Dubai Al Soufuh naar een ander Emiraat: Ras Al Khaimah (RAK)

 

Ras Al Khaimah betekent "hoofd van de tent".

 

Onze doctorandus is op stand gaan wonen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ben daar erg druk mee en dat is even wat belangrijker dan de discussies op dit forum...

Wat krijgen we nu? Is er IETS belangrijker dan dit forum... dat kan niet, kom op joh. :grin: 

 

...nu iedere dag ca. 100 km naar mijn werk in Dubai Media City. (één richting)....

Hoe ga je dan terug bij één-richting? :crazy: 

 

...persoonlijke dingen hebben wat meer voorrang gekregen.

Zeg dat dan gelijk. :sick: 

 

Maar van harte succes met nieuwe ontwikkelingen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu snap ik zijn verhuis ' de dubai torch tower ' een van de hoogste ter wereld staat in brand

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...