Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem is dat de TS geen enkele informatie geeft over de gebruikte kaart (in zijn antwoord geeft hij aan GEEN KAART)... .

"en ik had voor de rest gewoon alle kanalen erop zitten"

Hoe dan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ik heb de dreambox van multimedia.tv naar mijn zeggen verkopen zij allemaal legitieme producten en geen clones

Dag Aminio,

Ik moet me verontschuldigen, ziend wat Cees allemaal aan quotes van je heeft achter elkaar gezet zie ik dat mijn vragen wel degelijk door je beantwoord zijn.

Helaas kan ik je niet helpen omdat ik geen Dreambox 800 HD bezit en ook geen OpenPli maar OpenATV gebruik.

Maar er moeten hier toch wel leden te vinden zijn die wel precies jouw merk en type ontvanger met openpli gebruiken? Is er niemand die aan de hand van zijn eigen ontvanger aan Aminio kan vertelle hoe hij zijn kinderslot eraf haalt?

speciale interesse: C-Band

Geplaatst: (aangepast)

ik zelf heb 3 verschillende dreamboxen:

-dm 800hd pvr

-dm 800hd se 

-dm 8000hd pvr + universele afstandbediening geleverd met ingebouwde touchscreen panel.

deze zijn alle 3 besteld bij multimedia.tv

Beste Aminio,

Geldt je probleem ten aanzien van dat kinderslot voor alle drie de boxen of alleen maar voor een van die toestellen? Misschien dat het goed doorlezen van de handleidingen en het dan vergelijken van de gekozen instellingen je zelfstandig al tot de oplossing zou kunnen leiden?

Laat je niet beïnvloeden door wat er allemaal verondersteld wordt op het gebied van al dan niet illegaal streamen. Voor zover ik kan beoordelen heeft die vraag helemaal niets te maken met de basisinstellingen van je ontvanger, in dit geval het kinderslot. Ik heb hier overigens zelf ook een Linux ontvanger in mijn werkkamer in gebruik zonder enigerlei kaart erin. De reden is heel simpel: ik ontvang er Nederland 1-2-3 mee via de dvb-t tuner en heb geen enkele interesse in reclame-meuk zodat ik naast dat drietal verreweg de meeste tijd naar de vrij ontvangbare Duitse publieke omroepen kijk. Dat je geen kaart erin hebt zegt dus absoluut niets over de vraag of en hoe je eventuele gecodeerde zenders bekijkt. Dat gaat niemand iets aan, ook de hier steeds weer aktieve gemankeerde politieagentjes hier niet. Ik kan ook zeggen dat ik "alle kanalen" erop heb zitten want zoals gezegd, puin als van RTL en SBS zijn kanalen die ook niet op mijn ontvanger in de huiskamer met de CanalDigitaal abonnementskaart erin voorgeprogrammeerd zijn. Gewoon omdat ik er absoluut nooit naar kijk omdat ze me niets te bieden hebben. de waarde van de CD kaart bestaat er voor mij primair in dat ik er de drie Vlaamse publieke zenders mee kan zien en het gegeven dat de drie Nederlandse netten er in HD mee kunnen worden bekeken.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Geplaatst:

@Paulvr

Alhoewel je deels gelijk hebt (het kinderslot heeft en sec niets te maken met illegaal streamen) plaats ik toch een kanttekening. Hij geeft zelf aan dat hij door zijn 'actie' nu geen actiefilms e.d. kan zien. Buiten een klein aantal FTA op Astra 2 zijn deze verder zonder uitzondering gecodeerd. Blijf erbij dat mede door de gebrekkige vraag en antwoord sessie met de TS het dus nog steeds niet echt duidelijk is hoe (en waarmee) hij kijkt... En dat vergroot de kans op "beschuldigingen"... Het woord is dus nog steeds aan de TS..

Geplaatst: (aangepast)

gewoon bijgevoegde dcc gebruiken met search even je box ip zoeken dan connect en met ftp je mappen

benaderen

dan naar  etc/enigma2/settings     ..... met edit kan je erin kijken en bewerken

succes

en snap je dit ook niet geef dan maar weer eens 10 euro uit om de boel goed te laten zetten

dan lukt het je zelf nooit en is dit allemaal vergeefse moeite..

dcce2_150.zip

aangepast door breaker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...