gimic Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 (aangepast) Ik heb een Sab Titan opgekocht op een veiling. Bij het opstarten krijg ik het splash screen van SAB, daarna de zender balk maar hierna komt er niets. Afstandsbedienning reageert niet, knoppen achter de front reageren ook niet. Ik heb geprobeerd te flashen via de serieele poort, maar dit haalt ook niet veel uit. Heeft er iemand nog voorstellen om deze aan de praat te krijgen? Alvast bedankt voor een reactie! 23 februari 2015 aangepast door gimic
satencom Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Kan je nog in het menu komen ,je kunt het beste nieuw software er op zetten via een usb stick, op site van SAB staat alle software Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gimic Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Ik kan niet in het menu komen, geen enkele knop op de afstands bedienning heeft reactie. Ook geen enkele knop op het front van het toestel. Na dat de receiver is opgestart krijg ik een zwart scherm.
Eduard07 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Heb de indruk dat er een hardware probleem is. (Mogelijk verkoopargument vorige eigenaar. ) Reparatie hangt van de kosten af. Nieuw kost hij zo'n €90,- zie ik, als ik even google. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
satencom Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 het zou de voeding kunnen zijn , kijk even in de ontvanger of er ook bolle elco's op voeding print zitten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gimic Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Alvast bedankt voor de reactie, ik kijk vanavond de Elco's na en indien nodig vervang ik die op de voedingsprint.
gimic Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Geen bolle condensators te zien, ziet er nog als nieuw uit. Toestel start ook op, zie eerste post, echter is het net alsof het vast loopt. Tenzij ik niet lang genoeg wacht voor dat het toestel volledig is opgestart, maar ééns je een balk ziet met een kanaal in dan zou het toch allemaal moeten opgestart zijn?
gimic Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Op het display van de ontvanger staat ook steeds een klok als hij op start, bij het booten op 00:00 en daarna telt hij op 00:01,... dit wijzigt niet tijdens het starten alleen de tijd vanaf dat die geboot is komt er bij...
Spotvogel Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Vaak staat gewoon de schermresolutie fout, knopje V FORMAT, linksboven op de AB.
gimic Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Geplaatst: 13 maart 2015 Ik heb gebeld naar SAB Nederland, daar vertelden ze me dat deze onder garantie was (2jaar en 4 maand). Ik heb hem Maandag opgestuurd, woensdag was hij daar en donderdag had ik hem al terug ontvangen, hersteld. super snelle service! Moederbord werd vervangen.
satencom Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 Dan heb je daar even geluk mee, als de vorige eigenaar dat had geweten, had hij hem niet weg gedaan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Eduard07 Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 (aangepast) En zo komt boontje om zijn loontje. De vorige eigenaar zal hem willens en wetens van de hand gedaan, en gimic heeft hem te goeder trouw gekocht en inmiddels gekregen wat hij ook voor wilde kopen. Plus garantie. 14 maart 2015 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen