sattv4iedereen Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 (aangepast) Hi, ik ben tijdens het surfen, al een paar keer een vu+ allcam tegengekomen. Dit is de foto ervan: Dit staat er bij als specificatie's in het duits engels: Technical data ARM7TDMI @ 50Mhz. FPGA @ 100Mhz processing speed. RAM: Internal and External 16KB 1MB. ROM: 4MB Flash and 256KB Internal Flash Data. J-tag connection.2 ISO Smart Card Reader and plug-in. 2 Unique serial Numbers internally lasered inside. Supports 3.3 and 5.0 Volts Smart Cards PICO-OS operating system. internal data flash file system FAT 12th Fully programmable by PCMCIA secure protocol. 512KB of RAM 2 MB of Data Flash The VU + AllCam can be updated with a CAS 2, CAS 3 or VU + Loader Card. Omdat dit een Nederlands board is, probeer ik het door een site te vertalen, als er iets zinnigs uitkomt tenminste: Technische gegevens ARM7TDMI @ 50Mhz. FPGA @ 100 MHz verwerkingssnelheid. RAM: Interne en externe 16KB-1 MB. ROM: 4MB Flash en 256KB interne flash gegevens. J Tag verbinding. 2 ISO smartcard-lezer en plug-in. 2 unieke serienummers intern lasered binnen. 3.3 en 5.0 volt smartcards PICO-OS-besturingssysteem ondersteunen interne data flash bestandssysteem FAT 12 volledig programmeerbare door PCMCIA veilige protocol. 512KB van RAM 2 MB van gegevens Flash de VU + AllCam kunnen worden bijgewerkt met een CAS 2, CAS 3 of VU + lader kaart. Iemand die weet wat men hiermee kan doen? Of is dit niet om te gebruiken om een kanaal te decoderen met een geldige smartkaart, maar een geheel andere doel? reden bewerking, ik had geschreven Duitse technische gegevens, en het waren de Engelse 25 februari 2015 aangepast door sattv4iedereen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen