Ga naar inhoud


Franse televisie verdwijnt bij Ziggo


Prawo

Aanbevolen berichten

Vergeet de kosten van het kastje niet.

 

Dan valt ook de € 65 voor een Fransat CI+ module inclusief altijd geldige kaart nog wel mee.

Als je tenminste het Franse zenderaanbod in HD wilt kunnen bekijken. 

 

Frans verstaan  hoeft overigens niet altijd, want bij veel films en series is de originele versie beschikbaar.

Moet je (of moeten je huisgenoten) wel weer goed Engels kennen.

Akkoord, maar die positie kan een beetje ongelukkig zijn voor fransat, als je ook de Nederlandse verder wil zien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Akkoord, maar die positie kan een beetje ongelukkig zijn voor fransat, als je ook de Nederlandse verder wil zien.

 

Inderdaad.

En dan droom ik er over dat de NPO CD links laat liggen en ook maar een transponder neemt op Atlantic Bird. Is mogelijk nog goedkoper ook.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...