D_V Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Oke, een stomme vraag wellicht, hoe activeer je eigenlijk de hdmi-in functie. Ik dacht een lange druk op de blauwe toets, maar dat geeft hier op Openpli een softcam menu. Ook in het PiP menu zie ik verder geen hdmi-in opties. Moet er een extra plug-in geïnstalleerd worden hiervoor?
Cobus R Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 zit die knop niet op de AB zo nee dan zou je hem via de hotkey kunnen activeren deze kun je vinden onder Infobar en dan activeren. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
maja Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 (aangepast) Als je op de blauwe knop (context) onder de cirkel drukt dan krijg je een bij menu daar staat wat je moet doen. Ik gebruik openATV 4.3 maar ik denk dat het bij PLI ook zo is. 1 maart 2015 aangepast door maja
D_V Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 De Context toets heeft geen enkele functie in Openpli helaas. (Openatv had daar inderdaad een menu. Ik heb het zelf ook een tijdje gebruikt) Ook via Hotkey zie ik nergens een HDMI-in optie om in te stellen. Ik zal het eens op het Openpli forum vragen.
D_V Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 EDIT: hij zat wel degelijk in het hotkey menu, de optie HDMI-in. Moest de boel alleen uitklappen. Bedankt voor de tip Cobus! En bedankt voor het meedenken Maja!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen