Gast loek3000 Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 (aangepast) Luister A33, ik bleef al die tijd vriendelijk naar jou en anderen.JIJ was bij je 2de reply de 1ste die geïrriteerd werd, lees het eens terug zou ik zeggen en ik 'heb geen andere manier van oplossen' het ging off topic en dat lijkt mij niet handig, ik was pas geïrriteerd toen meneer mebo dit werd, maar als jij onvoorwaardelijk achter hem wil staan, dan doe je dat. Wat mij betreft kan dit topic dicht, probleem is opgelost en raakt volledig off-topic dankzij een 2-tal hier... 3 maart 2015 aangepast door loek3000
putemmer Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 @loek3000. Probleem opgelost. Mooi zo :-) Welke van de twee opties die ik gegeven heb gebruik je nu?Of werkte geen ven tween en heb je de instellingen toch anders gemaakt. Zo ja, hoe dan?
Gast loek3000 Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 (aangepast) Zelf was ik al een eind op weg, maar jouw bericht heeft mijn instellingen bevestigd, het was de 1ste optie die je gebruikte.. Ook las ik jouw post elders op de site en aan de hand van die post heb ik zitten testen in de 1ste instantie even ter verduidelijking, deze heb ik gebruikt: EMP 8/1 DiSEqC switch: Mode 2 (DiSEqC 1.1)Dip lever 1: ONDip lever 2: OFFConfiguratie modus geavanceerdSatelliet LNB LNB 1Prioriteit AutoLOF Universeel LNBSpanningsmodus PolarisatieVerhoogd voltage neeTone modus BandDiSEqC-modus 1.1Snelle DiSEqC neeToneburst geenDiSEqC 1.0 command geenDiSEqC 1.1 command Input 1 ( en dan 2 t/m 8)DiSEqC 1.1 herhaling GeenHerhaal sequence Ja Alleen herhaal sequence heb ik op Nee staan, kun je uitleggen waarvoor dat precies dient? 3 maart 2015 aangepast door loek3000
putemmer Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 (aangepast) @Look3000, Zover ik weet geeft de herhaal sequence net zolang zijn reeks DiSEqC codes af totdat hij is omgeschakeld en signaal door geeft. Als hij op NEE staat dan geeft hij maar een DiSEqC pulsen reeks af en kijkt niet of er signaal doorkomt. Daarom zet ik deze op "Ja" maar met "Nee"zullen de meeste het ook wel doen. Het is maar om iets meer zekerheid in te bouwen. 3 maart 2015 aangepast door putemmer
Beheerder Michel Geplaatst: 7 maart 2015 Beheerder Geplaatst: 7 maart 2015 Dat krijg je als je op dit forum met twee verschillende accounts actief bent. Dan wissen wij er 1 voor je. Ik heb je tweede account nu wederom verwijderd. Gebruik je andere account 'Loek2'. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen