Bambike Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Hier ook..... BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Tripleboy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Het is nu dus een compensatie voor dit geklungel, of een volledige opzegging van mijn contract met onmiddellijke ingang. Desnoods zet ik er mijn advocaat op. Genoeg is genoeg, 24 maart 2015 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tripleboy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Het beeld op verschillende zenders ondervindt momenteel hinder door een technisch incident. Het gaat om de zenders vtm hd, VIER HD, Vitaya, Acht, JIM, Ketnet, vtmKzoom / Kanaal Z, NPO 1, NPO 2, NPO 3, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVi HD, Club RTL, Plug RTL, Eurosport 2, Hustler, Vivid, BEL RTL, Classic21, Mint en Musiq 3. Dat is geen kleine storing dus gezien het aantal zenders dat alweer niet deftig te bekijken valt. Kortweg, een zootje is het deze maand. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
zzzzzz Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Vreemd dat er zoveel storingen zijn. Ze zullen toch weer niet aan het experimenteren zijn met nieuwe beveiligingsfeatures ? VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
Breebosje Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Hier ook , wij zijn het nu goed zat !!! Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 hier klagen heeft geen enkel nut je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL The Beat Is Rhythm Club des Belugas
theparasol Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Toch wel handig dat gejammer want nu weet je dat je het niet in je eigen setup thuis hoeft te zoeken
Pluizebol Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 hier klagen heeft geen enkel nut je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL JE BENT NIET VERPLICHT OM DAT GEKLAAG TE LEZEN ! ER ZIJN NOG ANDERE DRAADJES IN DIT FORUM HOOR ! Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Edwin Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Ze weten er blijkbaar vanaf; staat op hun website. Jammer dat die lichtkrant draait door het beeld van de oude vier zender. Anders was dit probleem opgelost door te kijken naar vier sd.
Kabeltje87 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) hier klagen heeft geen enkel nut je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL Moet wel, want klagen op het satellietforum heeft geen enkele zin. Want dan wordt door de moderatoren daar een banvloek over jou uitgesproken. Eb via de klantendienst, krijg je alleen te horen dat je jouw receiver moet resetten!!!! Willy 24 maart 2015 aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
theparasol Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Moet wel, want klagen op het satellietforum heeft geen enkele zin. Want dan wordt door de moderatoren daar een banvloek over jou uitgesproken. Eb via de klantendienst, krijg je alleen te horen dat je jouw receiver moet resetten!!!! Willy Heel erg slecht... beetje lopen afdoen dat het aan jouw kant van het verhaal ligt. Dan wordt je toch pas goed nijdig!
Tw-er Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Ik ben al blij dat ik er niet alleen last van heb was deze namiddag het dak op geweest om bladeren en mos uit de dakgoot te verwijderen en de schotel terug iets uit te lijnen en ik vreesde dat ik weer terug omhoog moest Ben blijkbaar de enige die tevreden is dat er storingen zijn nu hihihi edit: schrijffout van mij 24 maart 2015 aangepast door Tw-er Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 juist dus... ik ben met een welgemeend advies aan u nu de gebeten hond? als je zenders niet doorkomen kun je enkel die ter verantwoording roepen die het uitzenden niet mij en niet sat4all.com mis ik een schroefje? The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Tripleboy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Wie roept er u ter verantwoording, nog Sat4all, de leden uiten met reden hun ongenoegen hier en dat recht hebben ze, dit forum dient toch niet om CD/TVV op te hemelen dacht ik. Ik heb klacht neergelegd bij de Vlaamse Ombudsdienst, en er word gekeken voor een schadeloosstelling in verband met de gebrekkige service van TVV. http://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-tv-vlaanderen 24 maart 2015 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen