WicKy050 Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 Heb een Amiko HD8200 Series gekregen maar snap niks van het apparaat ben dreambox gewent en weet niet hoe ik deze moet benaderen iemand die me hierbij kan helpen??
neede-noord Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 ben trouwens ook wel benieuwd ? volgens mij mag je hier niks over cccam vragen !!!
henkvd1 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 (aangepast) Een softwareversie erop zetten met MCAS, dan CCAM emulatie gebruiken. Benaderen doe je dan vanuit het menu op de ontvanger, als je Google en Youtube gebruikt dan is er genoeg over te vinden. 7 september 2015 aangepast door henkvd1
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Je mag van alles over CCcam vragen hoor. Niets mis mee. Zolang de huisregels maar gehonoreerd worden. Dus NIET vragen over je C-Lijntje voor WAN verbinding, losse keys voor providers e.d. Uitzondering is lokaal sharen vermits je een eigen CDS of TVV kaart bezit...
Ghanssie Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Menu > Internet > Server instellingen> Gele toets wijzigen. Hier kun je CCcamd naar behoefte aanpassen. Wel heb je een emu versie nodig. http://sat-support.tv/?a=downloads&dir=51
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen