Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 uhm, wat hebben we aan uw persoonlijke visie van; wie wat en hoe? je moet wel realistisch blijven... en als je vindt dat het genoeg is, dan zeg je toch je abonnement op en zoekt wat anders (aanbieders genoeg overigens). om de technische medewerkers meer eigenverantwoordelijkheid af te verlangen terwijl ze door die boekhouders op het matje geroepen zijn in opdracht van het zuinig management en geen prestaties mogen leveren is toch alom bekend. geen doel, maar een factuur dat is wat we allemaal gewoon zijn geworden. maak jij het klaar en gebruiksgereed tot 00:30 's nachts omdat het je vak en je eer is? de eerste die zonder schuld is werpe de eerste steen Rappers Delight The Sugerhill Gang
Johan45 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Komt ie, ff bukken Ton. Vult u rustig aan !!!
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Ik ben dus een factuur, mmmm ik heb me net zelf even door de papierversnipperaar gehaalt, best wel lekker. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) De storing breid zich steeds verder uit bij CD, het lijkt wel of ze een virus binnen hebben gehaalt. (cyberdine Skynet virus) Nu zijn ook NPO 1,2,3 SD besmet. Actie van CD: Bij CD 1 jaar lang, om de 20 dagen één gratis storing op de SD zenders van uw STB pakket. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Nu ligt heel CD plat LOL. (Skynet virus????) of een engineer als saboteur??? Ik vind dit wel heel erg voor klanten met een STB pakket. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 zo, dat is eruit... bukken is soms de enige oplossing Rappers Delight The Sugerhill Gang
theparasol Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Telesat Wallonie is ook getroffen op meerdere kanalen. Hier is echt wel iets bijzonders aan de hand hoor!
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 hier klagen heeft geen enkel nut je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL Rappers Delight The Sugerhill Gang
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 En, is het ondertussen opgelost? Ik heb heel even gezapt, maar eigenlijk (in die korte tijd) niets bijzonders gezien, gewoon een SD beeld, Brr. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Big-Alf Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Storing is volgens CD opgelost, ben benieuwd hoelang het duurt voordat de storing weer optreed
Tripleboy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 hier klagen heeft geen enkel nut je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL Heeft wel degelijk nut, ze lezen mooi mee hoor, of wat had je gedacht, er hebben al klanten een schadeloosstelling bekomen voor het aan leveren van gebrekkige beeldkwaliteit bij herhaling. U bent toch geen medewerker zeker, want dat vermoeden is al eerder geuit. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 ja en verdien 150.000 euro per jaar met boni per kerst ja zeg hee Rappers Delight The Sugerhill Gang
Tripleboy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Verdient goed dus die stoorzender. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen