Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 moet ik iets aanvullen of of zie je door je bloedrood doorlopen ogen niet meer helder ook dat was voor de 2e maal retorisch Rappers Delight The Sugerhill Gang
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Storing is volgens CD opgelost, ben benieuwd hoelang het duurt voordat de storing weer optreed Zal niet lang duren, op z'n minst binnen 20 dagen. Of meer dan 50% van de klanten die een STB pakket hebben, moeten zijn overgestapt naar een HD pakket voor die 10 euro voor 1 jaar, omdat ze die storingen zat zijn. Dat de klantenservice, of bij CD ook wel bekend als de klachtenservice een technische storing had verbaast mij niets, dat krijg je ook als alle boze klanten met een STB pakket gelijk gaan bellen dan wordt het kleine broertjes online.nl overbelast en knalt eruit. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
chukky2 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Bij tv Vlaanderen is het nog veel erger het probleem . Hier zijn de nieuwe HD kanalen steeds gestoord . En de oude sd kanalen geen probleem
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 Waarmee de theorie dat het opzettelijk veroorzaakt is, geen hout snijdt. Of wil men bij TVV iedereen aan de SD zenders? Kennelijk wil het er bij sommigen niet in, dat soms de grootste geleerden ook een probleem hebben met het oplossen van een hardnekkige storing. Blijft onverlet, dat CD een zeer gebrekkige manier van communiceren heeft, schijnt bij de bedrijfstak te horen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) In belgie gaan ze inderdaad de andere kant op. En straks ook weer naar de zwart wit tv. De grootste geleerden zijn al lang dood, einstein heeft ons al in 1955 verlaten. Als deze storing zo hardnekkig was, waarom is het nu dan al zo snel opgelost??? Is einstein uit zijn graf opgestaan??? En CD kon exact de tijd noemen wanneer de storing werdt opgelost LOL.Gewoon een kwestie van even een schakelaar om zetten om 18:00 uur. En dan kijken hoeveel klanten er zijn over gegaan naar een ander pakket. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 Ik vind dit een gewaagde stelling, klanten hebben namelijk 2 mogelijkheden, overstappen volgens jou naar een duurder pakket of... opzeggen en verhuizen naar een andere aanbieder. Ik ben benieuwd wat de Nederlandse Spoorwegen dan beogen met hun periodieke uitval van hun diensten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Opzeggen zullen ze nu nog niet doen, omdat deze klanten nog 1 jaar naar het STB pakket kunnen kijken. Spoorwegen en CD dat is appels met peren vergelijken. Het woord overstappen komt wel bij beide partijen voor, maar daar houd de gelijkenis ook mee op. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 Je stelt dus zelf dat doordat ze nog een jaar naar het STB pakket kunnen kijken en daarom nog niet opzeggen. Maar je stelt ook dat ze door de storingen zullen overstappen naar het duurdere HD pakket. een contradictie. Ik zou bij een slechte prestatie opzeggen en niet meer geld gaan betalen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Je stelt dus zelf dat doordat ze nog een jaar naar het STB pakket kunnen kijken en daarom nog niet opzeggen. Maar je stelt ook dat ze door de storingen zullen overstappen naar het duurdere HD pakket. een contradictie. Ik zou bij een slechte prestatie opzeggen en niet meer geld gaan betalen. Jij stelt nu ook duidelijk vast dat er 2 wegen zijn. Ja er zijn genoeg mensen die pas op 1 april 2016 gaan beslissen wat ze gaan doen. En er zullen mensen zijn die toch wel HD willen maar dit zo lang mogelijk uitstellen en dan kunnen die storingen de druppel zijn. En als je ervan uit gaat dat CD er niet op zit te wachten wat er op 1 april 2016 gaat gebeuren, misschien verlaten alle klanten met een STB pakket CD wel op die datum LOL. Dan zijn die storingen nog niet zo gek, gezien van hun oogpunt. Je kunt het ook spreiden noemen. Zo zijn er nog meer wegen. Nog 1. Als klanten Vooral de wat oudere CD bellen omdat ze deze storing hebben, stuurd CD even een monteur langs, en komt met een verhaal van "dat u het beste over kunt stappen naar een HD pakket" dan heeft u in ieder geval geen storing meer. Er zijn genoeg mensen die er geen verstand van hebben en meteen gaan bellen. En zoals ik al eens eerder heb gezegt, is CD goed in het maken van chaos. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 En daarom schakelen ze naast de sd zenders ook de telefoon van de helpdesk uit? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) ?????? Nee dat van die telefoonstoring was vandaag. Verder weet ik niet wat je bedoeld. Kan ook overbelast zijn geweest. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 O, en er waren vandaag een beeldstoringen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Ja, moet je even terug lezen,. wakker worden cees. Op hustler tv heb ik zeker blokjes gezien. Dus ja op al deze zenders waren ook blokjes te zien.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2015 Moderator Geplaatst: 24 maart 2015 Sorry, gammel toestenbord, ik bedoelde te zeggen "o, er waren vandaag geen beeldstoringen." Omdat tijdens die beeldstoringen vandaag ook het callcenter de geest gaf. Dat is in tegenspraak met het moedwillig storing veroorzaken om mensen te bewegen een hoger pakket aan te schaffen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 (aangepast) Nee hoor, Wel eens gehoord van mensen die gaan klagen??? Wat cd met een storing wil bereiken, wil niet zeggen dat mensen dat ook masaal op dat zelfde tijdstip gaan bellen voor een HD pakket. De technische storing bij de klachtenservice kwam veel later dan die van de SD storing in beeld en geluid. De meeste van jou vragen heb ik in meerdere post hierboven al geschreven. we vallen een beetje in herhaling nu. Sorry maar ik lees in mijn post 157 de contradictie niet. En dat er sprake is van een tegenspraak dat kan ik ook nergen vinden. Dat het callcenter een technische storing had, heeft niets te maken met dat CD een storing veroorzaakt op de SD zenders. Dat klanten het na 3 keer een keer zat zijn kan ik mij dan ook goed voorstellen. En misschien is dat de reden van de technische storing bij de klachtenservice van cd. Of de klachtenservice was overbelast of CD heeft zelf de stekker eruit getrokken na te veel klagende klanten en kwammen toen met de melding dat de storing om 18:00 verholpen zou zijn. Raar dat ze dan plots een tijd vermelden. 24 maart 2015 aangepast door erwin05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen