Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De contradictie is dat je schrijft dat je ervan uitgaat dat door de storingen op de sd kanalen Canaldigitaal wil bewerkstelligen dat men overstapt naar het HD pakket.

Mijn opmerking was dat men ook kan kiezen over te stappen naar een andere aanbieder.

Daarop antwoordde je dat men dat niet  zal overstappen omdat men nog een jaar kan kijken naar het STB (SD) pakket.(met storingen)

 

Tot zover ik je gedachtegang kan volgen ben je ervan overtuigd dat de storingen opzettelijk worden veroorzaakt om zoveel irritatie bij klanten op te wekken dat zij vrijwillig meer geld gaan uitgeven voor een hoger pakket.

 

Als klant zou ik zeggen, bekijk het maar!

Stel je voor, je rijdt in een auto van een merk welke op een gegeven moment steeds je in de steek laat.

En je gaat dan bij hetzelfde merk meer geld uitgeven voor een duurdere wagen in de veronderstelling dat die beter zou zijn?

 

Sorry hoor, maat dat is commerciële zelfmoord!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En schrijf nu wat je net hierboven hebt geschreven nog een keer, maar dan ga je niet uit van die storingen maar van 1 april 2016.

 

Want dan komt die zelfde prijsverhoging er ook aan.

 

Jou verhaal klopt aardig maar je laat nog een paar dingen weg.

 

Cd wil de zekerheid dat klanten blijven, spreiden over 1 jaar.

 

Leuk voorbeeld van die auto is weer appels en peren.

 

Als die auto de SD zenders zijn dan is die auto op, rijp voor de sloop.

en dan komt die auto ook niet meer terug, net zo als de SD zenders niet meer terug komen.

 

Dus ga je over naar de HD zenders of je verlaat CD en je breng de schotel en reciever naar de milieu dienst.

 

Nog even over dat auto verhaal.

 

Zijn de HD zenders dan niet veel beter dan de SD zenders??? volgens mij wel.

En als je die actie nu neemt voor 10 euro het eerste jaar ben je iets duurder uit maar het je wel gelijk meer zenders erbij.

 

Iets duurder is 3,33 euro meer per maand voor het eerste jaar.

 

Jammer dat je zoveel overslaat.

 

vrijwillig daar kun je ook moetwillig van maken, en waarom? nou omdat het SD pakket komt te vervallen.

Je kunt het 2 kanten op draaien en ik zie jou steeds 1 kant op gaan.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klets maar een eind raak met je complot theorie, misschien dat je jezelf aardig kunt overtuigen van je waanbeelden maar:

 

Tv Vlaanderen heeft regelmatig last van dezelfde makken als de sd kanalen maar dan op HD.

Telesat Wallonie had vandaag ook last van dezelfde makken als de sd kanalen maar dan ook op HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het erop houden dat het de zonnewind was, geladen deeltjes die ontsnappen van het oppervlak van de zon.

 

Is meneer parasol ook weer gelukkig.

 

Sommige mensen hier houden er niet van dat hun clubje wordt aangevallen.

 

Meneer zorgt wel vaker voor een FORUM BAN.

 

Forums zijn er om niets te melden. Dat hebben de heren liever.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste erwin05

 

Set Top Box kost nu € 90,- per jaar. De aanbieding voor 10,- per maand is € 120,-

Verschil is € 30,- per jaar is € 2,50 per maand, dat zal niet het grootste probleem zijn voor gebruikers.

Met de juiste apparatuur krijg je voor € 2,50 per maand extra een beter beeld.

 

Dat CanalDigitaal bewust de SD zenders saboteert geloof ik niet.

Een boze klant is niet bereid om extra euro's uit te geven. Zelfs € 2,50 is dan al te veel.

Maar de SD kijkers moeten ook nog andere apparatuur aanschaffen. Wat ze thuis hebben staan aan SD materiaal kan naar de milieustraat.

Die gebruikers moeten nog meer euro's spenderen om CanalDigitaal te blijven gebruiken voor hun dagelijks kijkgenot.

Deze storing komt voor CanalDigitaal erg ongelegen, de kans dat gebruikers gaan investeren om hun abonnement bij CanalDigitaal te continueren neemt met elke volgende storing af. Overstappen naar een andere TV provider komt dan eerder bij ze op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ook jij er een beetje naast zit ik ken mensen die HD apparatuur hebben en nog steeds het STB pakket kijken.

 

Het is hier echt een 1 richting verkeer.

 

Wel als het niet de bedoeling is om bij CD weg te gaan, want over 1 jaar moeten ze toch ook die 2.50 betalen.

 

Alleen is het verschil dat cd nu niet weet wie er over 1 jaar nog over blijven.

 

Dus met een paar storingen kun je die klanten samen met die aanbieding toch over de steep halen om nu al over te stappen.

 

Verder ga ik hier niet op in.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies Johan45: elk weldenkend mens zal zo redeneren!

 

De mazzel die canaldigitaal heeft is dat je op sommige locaties geen (gelijkwaardig) alternatief kunt afnemen bij een andere aanbieder.

Neem bv mijn situatie: ik heb op het thuisadres schotel.

Ik zou daar echter ook kabel kunnen overwegen of iptv maar we hebben ook nog een camping.

Als ik daar wat wil kan dat alleen via schotel. Door nu thuis ook schotel te nemen kan ik eenvoudig de smartcard meenemen en klaar!

Stap ik over op wat anders dan worden we per direct verplicht om FTA te kijken op de camping. Niet zo'n handige combinatie.

We kunnen natuurlijk wel genoeg FTA ontvangen maar soms is er iets op de nederlandse gecodeerde kanalen wat je nu net ff wilt zien: gaat niet en dan baal je ff.

 

@Erwin05:

 

Negeer gerust de recente storingen op HD kanalen van TV Vlaanderen en Télésat Wallonie.

Er zullen altijd mensen zijn en blijven die zo goedkoop mogelijk tv wensen te kijken. Als dat nog middels een oud abonnement is wat ze vertikken om te upgraden (waarom ook feitelijk want ze zijn tevreden met prijs en geleverde kanalen)

Eens stop iets, je kunt nu bv ook geen abonnementen meer afnemen bij ISP's dan wel blijven doorbetalen waarmee je inbelt bij je internetprovider met een 33k6 analoog modem om je mail mee op te halen of af en toe iets op te zoeken op het www.

 

Volgend jaar valt het doek definitief voor de SD kanalen. Als je dan pas besluit voor een andere abonnementsvorm is nog vroeg zat.

Tenminste als het doorgaat, canaldigitaal is nog veranderlijker dan het weer ;)

 

 

Dus zolang het nog kan met eigen apparatuur zit ik vast aan canaldigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vernam uit Franse bron dat er iets met de "BCE" aanvoer lijn aan de hand is. Lijkt wel een slechte internetconnectie die bij vlagen zijn capaciteit niet haalt en dus de aangevoerde beelden stotteren.

 

Geen idee waar BCE voor staat, weet iemand dat toevallig?

 

 


La liaison BCE => TeleSAT n'est pas optimale apparemment. Ce n'est pas la première ni la dernière.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vernam uit Franse bron dat er iets met de "BCE" aanvoer lijn aan de hand is. Lijkt wel een slechte internetconnectie die bij vlagen zijn capaciteit niet haalt en dus de aangevoerde beelden stotteren.

 

Geen idee waar BCE voor staat, weet iemand dat toevallig?

 

Zal wel ouwe bende me bedoeld worden.

BCE Voor Cristus

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...