Tonskidutch Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 ga jij de barbeque koud laten worden dan? dat is nu eenmaal zo als alles " ge -outsourced " wordt aan andere partijen die de contracten heeft gecontroleerd en de aanbiedingen is gewoon vakantiedagen vergeten Rappers Delight The Sugerhill Gang
Sprietje Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Zouden ze de storingsmeldingen dan ook al ge-outsourced hebben?
Tonskidutch Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 ja een helpdesk in bangladesh of zo? Rappers Delight The Sugerhill Gang
Julion Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Kabeltv is ook niet voor iedereen een oplossing als je Syfy wilt volgen.Ik las net dat Syfy,13th Street en E! per 1 juni gaan verdwijnen in het voormalige UPC gebied.
astro iris Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 En ziggo zal vanaf 1 juni abonnementen verhogen.
1pm Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Van l1 heb ik al gemeld op een thread van paardegek volgens hem lag dit aan mijn schotelopstelling en had daar niemand last . gekke boel nu is in ieder geval wel zo dat canaal behoorlijk de mensen aan t bezeike is ! Een zooitje is het 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
alias haha Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Kabeltv is ook niet voor iedereen een oplossing als je Syfy wilt volgen. Ik las net dat Syfy,13th Street en E! per 1 juni gaan verdwijnen in het voormalige UPC gebied. Die stunt heeft canaldigitaal ook al eens uitgehaald, paar maanden weg laten en dan in een duurder pakket terug laten komen.... You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Kabeltje87 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Bij het nakijken van e.e.a kom ik er achter dat Syfy tweemaal op de trnasponder zit. Eénmaal met als service ref: 1:0:1:1B8E:C88:3:EB0000:0:0:0: en éénmaal met een service ref: 1:0:19:1B8E:C88:3:EB0000:0:0:0: Dit laatste is een service ref voor een HD kanaal. (Het kanaal gaat wel open als een SD kanaal) Is er iets op til hier? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 13 street heeft ook twee vermeldingen: 1:0:16:5149:C8B:3:EB0000:0:0:0: en 1:0:6:5149:C8B:3:EB0000:0:0:0: Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Penthe Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Misschien gaan beiden wel verhuizen, CD houd er namelijk van dezelfde zenders met regelmaat van plaats te veranderen, heet ook wel klantje pesten.
1pm Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Ik heb hiereen abo op de duitse HD + kost 60 euri p/jaar dan nooit probs ermee of zo en is erietes een mail sturen binnen 24 uur heb je netjes bericht terug . Zo hoort dat ook vind ik bij canaal blijven ze maar kloten en niks klopt er ! Is zoals ik al vaker gezegd heb hier in nederland klaagt iedereen maar niemand doet iets ertegen , gewoon je abo opzeggen bij die boeven bende . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Sprietje Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Tja 1pm, dat is de tactiek van CanalDigitaal van de afgelopen 8,5 jaar om de abonnees van de Astra 19,2 over te halen en te dwingen naar de Astra 23,5 te gaan inclusief het vernieuwen van je satellietontvanger van SD naar HD en het plaatsen van de duo-lnb.Telkens maar weer een kleine wijziging en als je daar een tijdje niet aan mee doet, dan blijkt dat je steeds minder zenders kunt ontvangen.En dan natuurlijk steeds moeilijkere transponderspecificaties toepassen zodat er meer zenders op een transponder passen, van mpeg2 naar mpeg4, minder foutcorrectie zodat je een Multytenne niet meer kunt gebruiken en ga zo maar door.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 mei 2015 Moderator Geplaatst: 25 mei 2015 Het is ook de enige mogelijkheid om de prijzen niet nog meer te laten stijgen. Daarom is het uitschakelen van de sd versies van zenders ook voor ons van voordeel. Heb jij er 5 euro per maand voor over dat men op Astra 1 blijft zitten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tripleboy Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Vreemd, dat er toch prijs stijgingen zijn om de haverklap, en goedkoper worden ze niet zelfs als Astra 1 buitenspel is gezet, lijkt meer op winstbejag en de klant op kosten jagen. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Julion Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Zojuist heb ik via e-mail met een storingsmelding naar Canal Digitaal gestuurd.Ik ben benieuwd wat hun reactie is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen