Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Nog eenmaal deze gebrekkige beeldkwaliteit en mijn opzeg is op weg.

 

En die communicatie, daar is geen satelliet tegen opgewassen.

 

Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet. Het account CanalDigitaal Satelliet fungeert als moderator en kan berichten aanpassen en gebruikers corrigeren.

 

M.a.w blijf weg, we hebben je niets te vertellen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is de storing voorbij. k heb die gasten al een paar keer aan de lijn gehad en feedback doorgegeven ook via andere manieren. laatste keer heb ik gevraagd of het überhaupt zin had want ik heb het idee dat ze er niks mee deden. Toen werd het stil.

Ook voor de zoveelste keer mijn beklag gedaan over ed frequentie van  die zenderupdates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de manier om klanten te laten over stappen naar HD.

 

Veel storingen op de SD zenders en misschien gaat de klant wel over. (oeps wat zeg ik nou)

 

Dit zal wel niet de laatste storing zijn!!!

 

En dan ook nog op een tijd dat velen naar GTST kijken. Het valt echt niet op hoor CD!!!.

 

Gewoon de SD zenders per 1 april 2015 afschakelen, dan ben je een grote jongen, inplaats van dit kinderachtige gedoe.

 

OOO JAAAAA showcase heeft ook nog steeds last van een audio hik.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

TVVLAANDEREN kanalen 2BE HD VIER HD en JIM blokkerde eergister ook al. Zal vast wel iets met elkaar te maken hebben. Die freezes zijn ineens begonnen sinds TVV 2BE HD en VIER HD doorgeeft. Maar dit zou normaal niet kunnen storen op de ASTRA 19.2 aangezien deze zenders op de 23.5 zitten

aangepast door sjappie666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk heeft CD dan ook de audio hik op showcase gevonden. (beetje laat)

 

Bericht van CD:

 

Door een storing zijn er korte geluidsonderbrekingen hoorbaar van 1 a 2 seconden op de zender Discovery HD Showcase. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Tijdelijk wordt het Dolby-geluid vervangen door ‘stereo’, vanaf vandaag en tot nader bericht.

 

http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eindelijk heeft CD dan ook de audio hik op showcase gevonden. (beetje laat)

 

Tijdelijk wordt het Dolby-geluid vervangen door ‘stereo’, vanaf vandaag en tot nader bericht.

 

 

Lees ik hier nu dat het probleem opgelost is?

 

(Geen Dolby digitaal meer in de toekomst?)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...