Ga naar inhoud


tv vlaanderen nl bank nummer


egbertjan

Aanbevolen berichten

Ik ken iemand die in België woont en op zijn adres mag ik een tv Vlaanderen abonnement afsluiten. Nu is mijn vraag of dat ook mogelijk is met een Nederlands bank nummer. Dan hoef ik naar hem niet steeds geld over te maken. Mijn bedoeling is om een starter pakket via internet naar me toe te laten sturen en die op de persoon die ik ken zijn adres te registreren via de site van tv Vlaanderen en mijn eigen bank nummer op te geven. weet iemand of dat mogelijk is? want een starter pakket van 80 euro komen vind ik nogal duur en er dan achter komen dat je een Belgische bank nummer nodig bent. Wie kan mij vertellen of dit via de site van tv Vlaanderen kan?  

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor zover ik dat weet mag men niet een abonnement afsluiten zonder Belgisch geregistreerd banknummer Plus Belgisch Huisadres

 

maar er is al meer water via de maas naar nederland gevloeid...

 

gewoon proberen

en anders toch een sepa betaling regelen met die belgische kennis.

 

je moet wel weten dat een tweede kaart via die weg aan derden geven IS CARDSHARING

daar kun je dus problemen mee krijgen

90

John Mayall

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat het andersom wel kan . Hier in belgie kunnen we ons gewoon abonneren op canaldigitaal,! Geen Nederlands adres en bankrekening nodig hoor.

 

Hoe doe je dat chukky2 ?

Ik heb dat al herhaaldelijk geprobeerd zonder success : CD wilde telkens weer een Nederlands adres en een Nederlands bankrekeningnummer.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier al eens gekeken?

 

http://www.canaldigitaal.nl/nbu/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...