Sprietje Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Eindelijk weer eens nuttige info op het informatiekanaal van TvVlaanderen en CanalDigitaal. Na een lange periode van achterhaalde berichtgeving nu voor de tweede maal actuele informatie over zenderwisselingen en een nieuwe zender.Ga zo door CanalDigitaal. Ik heb de indruk dat ze het eindelijk gaan leren met ook de transpondergegevens er bij voor mensen die niet over de fastscanlijst beschikken.
Tripleboy Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 Kijk, na jaren klagen komt er schot in de zaak, nu nog de storingen zoals deze week proberen te voorkomen, en we zijn op de goede weg. I, Have a Dream GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Johan45 Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 Jammer dat ik al dat fraais moet missen. Dat kanaal staat niet meer in mijn zaplijst. Helaas pindakaas. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 ja soms moet je mensen telefoneren dat er een email verstuurd is aan hen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Johan45 Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 Als de info op dat fraaie kanaal over een halfjaar of zo veranderd is lees ik het hier wel. Niet bellen aub, gewoon hier neer pennen... Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 2x Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen