Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Een tijdje geleden eens gevraagd naar een OSCam Status Plugin. Wilde net als met de "oude" CCCamInfo de entitlements van de kaarten zien.

Vandaag de boxen opgewaardeerd met de nieuwste OpenATV. Vond ook de plugin OSCam Status View 0.5rc3. Precies wat ik zocht!

post-31054-0-19046300-1425736075_thumb.jpg

Geplaatst:

Leuk dacht ik, maar tool leest enkel readers en geen proxies !

Werkt ook goed binnen OpenPli, maar laat wel onherkenbare log-regels zien. Kennelijk ontbreekt het juiste font of komt het omdat hij enkel kaarten leest.

Conclusie, eigenlijk enkel bruikbaar bij OpenATV en gebruik van je kaart in de STB. Ik gebruik mijn kaart in een Servertje en heb clients in Slaapkamer en Woonkamer

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ik ken deze tool (gebruikte hem ook), maar toont geen entitlements! En dat miste ik.....

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Denk dat Sjaak(k) dat ook bedoelt. Het is opgenomen in de feed van OpenPli.. Het zit niet standaard in de image. Zou ook een beetje raar zijn: OpenPli heeft ook geen OSCam standaard in de image.. Die keuze heeft de gebruiker gelukkig nog...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Dat is helemaal waar. Alleen gebeurt dit pas als een gebruiker daadwerkelijk voor OSCam kiest als softcam...

Geplaatst:

En die gebruik ik nu al 2 jaar. regelmatig updates enzo, en super stabiel ! Veel beter dan CCcam. Het instellen via de webinterface is ook een fluitje van een cent. Interne share werkt ook perfect.

System Administrator (niet van deze site)

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nou, gezien de populariteit van de cardshares zullen er dat nog een heeeeeeleboel zijn.... Op de Beverwijkse Bazar zie ik niets anders :) het is daar nog best druk.. Driemboksie kope? €50 voor kassie €150 foor kijke alles......

Geplaatst:

Maar die zitten hier toch niet. :mellow:

Tuurlijk wel je leest hier toch regelmatig over door de verkoper ingestelde boxen waarvan het beeld zwart blijft. ( wachtwoorden nioet bekend e.d )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...