Ga naar inhoud


set top box pakket naar Basis HD -light pakket


caaij

Aanbevolen berichten

Kan het nieuwe abonnement ook op 1 april 2016 voor € 10  ingaan of niet?

 

Ik ga nu tot 1 april 2016 nog € 90 betalen als ik nu toch overstap dan betaal ik € 30 meer. Als ik nu niet overstap wordt ik dan voor de jaren daarna “gestraft” met een hoger bedrag omdat de aanbieding dan is vervallen.

 

Als ik nu overstap voor € 10 dan kan het ook zijn dat ik na 1 april 2016 gewoon weer € 15,95 en/of meer moet gaan betalen .C.D.  heeft het wel  over een vaste prijs van € 10 als deze doorwerkt naar de volgende jaren dan stap ik wel over voor 1 april 2015.  Ik ben nu nog wel erg blij met mijn huidig aanbod van Set top BOX.

 

Heeft de 2e kamer en de belangen organisaties zoals de NKC, ANWB , de NCC gewoon zitten slapen toen de wet is aangenomen met 30 verplichte zenders

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste caaij

 

Wat de toekomst brengt is in het heden nog niet bekend.

Dat gaat zeker op voor de prijzen van CanalDigitaal, die komen meestal onaangekondigd met een prijsverhoging.

Ondanks betere technieken waardoor er minder bandbreedte gehuurd hoeft te worden, huren van transponders op een andere goedkopere satelliet zijn de prijzen nog nooit in prijs omlaag gegaan.

Waar dat uitgespaarde geld blijft is mij een raadsel, al heb ik wel een flauw vermoeden.

 

Te verwachten valt echter dat de aanbieding nog wel enige maanden zal lopen.

Immers, als je niet reageert geef je geen toestemming om een nieuw én duurder abonnement af te sluiten en is CanalDigitaal een klant kwijt.

Omdat dit niet jouw bedoeling is en ook niet die van CanalDigitaal is het aannemelijk dat er tegen de tijd dat het Set Top Box volledig verdwijnt een promotie actie komt om de huidige klanten van het Set Top Box te behouden. Misschien dat de aanbieding tegen die tijd zelfs nog gunstiger wordt dan de huidige. Niet in de prijs overigens, want dat kost omzet dus geld maar wel in het aantal kanalen, meer dus, want dat kost CanalDigitaal weinig tot niets extra. De kosten voor de extra kanalen zijn ze toch al kwijt. 

 

Natuurlijk is het aan jou om te beslissen of je nu al overschakelt naar een duurder abonnement, of dat je een risico neemt en later merkt dat je duurder uit bent.

 

Tenslotte, over de 2e kamer heb ik wel een mening maar daar gaan we het niet over hebben.

Een politieke discussie is niet toegestaan op Sat4all.  Daar zijn andere forums voor...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Kan het nieuwe abonnement ook op 1 april 2016 voor € 10  ingaan of niet?
 
Ik ga nu tot 1 april 2016 nog € 90 betalen als ik nu toch overstap dan betaal ik € 30 meer. Als ik nu niet overstap wordt ik dan voor de jaren daarna “gestraft” met een hoger bedrag omdat de aanbieding dan is vervallen.
 
Als ik nu overstap voor € 10 dan kan het ook zijn dat ik na 1 april 2016 gewoon weer € 15,95 en/of meer moet gaan betalen .C.D.  heeft het wel  over een vaste prijs van € 10 als deze doorwerkt naar de volgende jaren dan stap ik wel over voor 1 april 2015.  Ik ben nu nog wel erg blij met mijn huidig aanbod van Set top BOX.
 
Heeft de 2e kamer en de belangen organisaties zoals de NKC, ANWB , de NCC gewoon zitten slapen toen de wet is aangenomen met 30 verplichte zenders

 

Op die vraag kreeg ik het volgende antwoord.

 

Geachte heer X,

 

Hartelijk dank voor uw email.

Uit uw bericht begrijpen wij dat u graag meer informatie wilt ontvangen betreffende de aanbieding van het SetTopBox pakket voor  €10,- per maand.

Er is een aanbieding om het SetTopBox pakket om te zetten naar een Basis HD-light pakket a € 10,00 per maand. Deze korting zal blijven doorlopen ook na de periode van 12 maanden.

Echter blijven reguliere prijswijzigingen altijd onder voorbehoud (artikel 6.2 van de algemene voorwaarden), maar hier is verder tot op heden nog niets over bekend.

Hiermee kunt u een jaarcontract (12 maanden) aan gaan tegen een meerprijs van € 30 per jaar ten opzichte van wat u betaalde.

DM8000 DM800 en PLi gek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...