Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Mijn spaans sucks ass... Harrie waar leid jij uit af dat Seca2 gekraakt is? En wat een trage site trouwens als iemand zo'n slechte site maakt kan ie vast seca2 niet kraken...
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Voor de Humax VACI-5300, CRCI-5500 y NACI-5700 is een nieuwe firmware gemaakt die o.a. seca2 en powervu aankan, nadat de decoders voorzien zijn van een nieuwe chip. Ik heb het werkend gezien. De firmware is nog niet helemaal foutloos maar dat zal niet lang meer duren. Ik weet niet of hier in nederland ook aan dit project gewerkt wordt, ik hoop dat voor de Humax 5400 ook nog eens eenzelfde aanpassing beschikbaar komt. Ik volg het forum van humaxmania en wacht af. Misschien moet ik tzt een van de genoemde humaxen aanschaffen.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Dat de (gepatchte) CI-CAM seca2 aankan, wil nog niet zeggen dat seca2 gekraakt is. Je hebt nog steeds een originele kaart nodig van de Spaanse, Italiaanse of (binnenkort) Franse en Nederlandse providers. Daar hoef je geen nieuwe ontvanger voor aan te schaffen. Stop er een Allcam, Magic Module o.i.d. in, en gebruik de originele Seca2 kaart en je hebt beeld. Twiet! Sparrow.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen