Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Helaas heeft het flashen van de gevonden images (v1 en v2 op de dream site) niet gewerkt. Via netwerk kom ik tot het selecteren van de firmware maar zodra ik op de knop "flash" druk dan stopt het. Ik krijg soms niets en soms een pagina dat netwerk gereset is oid en dat pagina niet kan worden gevonden. De box is dan ook niet meer te benaderen op het IP wat kort daarvoor wel werkte. Ik moet dan opnieuw stop methode uitvoeren. Nu valt het mij wel op (zie ook foto) dat gateway adres niet correct is. IP ligt wel in mijn range (10.105.30.xxx) maar gateway niet. Verder staat bij LINK "Fail". Soms "Full" maar gateway adres blijft onjuist dan. Mode staat dan op 100 (dacht ik). Network type "manual" vind ik ook raar. Mijn router geeft wel IP adressen uit (DHCP staat aan). Maar ook al doe ik er geen netwerkkaart in: dan nog krijg ik IP 10.105.30.115. Maar op dat adres kan ik de box via de browser wel benaderen.

https://www.dropbox.com/s/xdo8xuui2vazdtv/20150310_203934.jpg?dl=0

Als ik via de mini-usb mode doe (met verschillende dreamup versies) dan lukt het ook niet. Hij upload dan wel de image maar uiteindelijk stopt ie bij "flashing from memory".

https://www.dropbox.com/s/u2oungfqoe9wx93/20150310_210524.jpg?dl=0

aangepast door sretlow

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Je mag hem opsturen (of langskomen), maar begin te vrezen dat je box gewoon defect is. Waarschijnlijk je RAM wat niet meer werkt. Je kunt nog gaan testen op 'Bad Blocks'. Als ook je IP adres weg begint te vallen zonder aanwijsbare reden denk ik dat het een gevalletje kliko wordt. Een nieuwe V2 kost je 259,- en de reparatie zal zeker minimaal de helft bedragen. Of 'ie dat nog waard is?

Geplaatst:

Het is altijd goed opletten bij aankoop  via MP en I.B, daar staat niet alleen een boel namaak op.

Anderen die het niet zo goed menen, proberen vaak langs deze weg nog snel van hun toestel met een verborgen gebrek, geld te maken.

Je loopt daar altijd een risico met elektronische spullen, het lijkt dan wel te werken.

Het is maar achteraf dat de gebreken naar boven komen, dan is het te laat, centen kwijt en nog niks in handen.

Je moet maar eens kijken hoeveel SD decoders er nu aangeboden worden, terwijl die voor ons niet meer te gebruiken zijn.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Helaas, ik krijg m niet meer aan de praat

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je wil mag je hem opsturen... Kan eens een blik werpen... Geheel vrijblijvend natuurlijk...

Geplaatst:

zo ziet mijne  dream 500HD er uit waar de originele sim vergrendeld zit 

dus kan zo al niet zien wat erop staat 

post-41606-0-83112600-1426336597_thumb.jpg

post-41606-0-98562900-1426336605_thumb.jpg

post-41606-0-95733300-1426336611_thumb.jpg

post-41606-0-37618800-1426336619_thumb.jpg

post-41606-0-40428700-1426336627_thumb.jpg

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Net als de mijne (ooit). Inderdaad de componenten schots en scheef (vooral de tuner). Echt wat een brakke bouw had dat ding.... Echt heel slecht.. Ze hadden hen beter DM-Ka kunnen noemen naar die auto....

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde gehad, de contacten van de simkaart maakten geen goed contact. Deze zit er waarschijnlijk ingelijmd, ik heb deze losgeprutst, contacten schoongemaakt en hem er met secondenlijm weer terug ingezet. Hij draait nu alweer een paar jaar probleem vrij.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:

Is een soort copiëer beveiliging voor het voorkomen van het namaken van de ontvanger.

Naast alle hardware moet er een "sleutel" in de ontvanger gestoken worden om hem te laten werken.

Hierdoor kan je ook niet originele ontvangers blokkeren wanneer je er originele software op probeert te laten draaien.

sorry ceesv,

ik was dit draadje vergeten.

oke ik snap het. is wel een mooie beveiliging.

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

Gewoon deze stelling nemen, Koop gewoon bij een dealer dan ben je zeker van dat je geen Clone hebt. Goedkope boxen via Marktplaats of andere zelfde soort sites, kun je er van uitgaan dat het voor 80% Clone is.Anders worden ze niet aangeboden (veel problemen met updates).

• Beheerder
Geplaatst:

En hiermee sluiten wij dit topic.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...