henkie73 Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Wat is er nu weer aan de hand bij die fijne mensen bij CD. heb geen geluid op rtl4 de rest wel. schakel ik over naar UPC gewoon geluid. heeft iemand anders hier ook last van ???/ gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Moderator ceesv Geplaatst: 9 maart 2015 Moderator Geplaatst: 9 maart 2015 Op 634 zit wel geluid. Maar op 4 is het inderdaad even weg. Ik ga weer verder met Top Gear kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
henkie73 Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 634??? ik kijk hier via linux tuner gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Moderator ceesv Geplaatst: 9 maart 2015 Moderator Geplaatst: 9 maart 2015 RTL 4 SD dan. Canaldigitaal zendt de SD zenders voornamelijk uit als backup voor wanneer de HD zenders uitvallen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
henkie73 Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 ik had het al gevonden. thanks Ceesv helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
muppet Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 RTL 4 HD geen geluid RTL4 SD wel geluid bij cd vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
henkie73 Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Geplaatst: 9 maart 2015 is al weer door onze vrienden van CD gemaakt gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen