Ga naar inhoud


Zijn er hier leden met een drone ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Leuk dat er hier ook leden zijn met een drone heb zelf geen drone maar vlieg zelf met een dominator 450l iets leuker dan een drone komt misschien nog wel  :grin:

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waar schreef ik zulks dat nederlanders helemaal geen verdraagzaamheid of ruggespraak meer kennen

gelijk iets uit de lucht schieten, tja dat was al een heel ernstig trauma

 

Aggresieve lezer.... ik zei dus: als er mee gekliert wordt!

 

 

@Daan:

 

Zo'n dominator is ook mooi werk!

 

Wat ik mij afvraag: die controls waar je de boel bestuurt wat voor bereik hebben die eigenlijk? En hoe zorg je ervoor dat iemand anders niet jouw wondertje per ongeluk overneemt.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bereik is genoeg niemand kan op me frequentie komen de heli is gebonden met de zender gebruik hiervoor 2.4 ghz  met een frequentie hopper daar kom je niet tussen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

U is abuis.

 

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2015-3750.html

 

Bijlage 11, behorend bij artikel 2, tweede lid, onder o
Korteafstandapparatuur

(Zie voor een goed begrip van de tabellen het aanhangsel bij de bijlagen 1 tot en met 12)
Subcategorie 1: Radiozendapparaten bestemd voor telemetrie, telecommand, alarmering, data in het algemeen en andere soortgelijke toepassingen (Non specific SRD)

 

Onder Nummer I

 

Of wikipedia  http://en.wikipedia.org/wiki/Radio-controlled_aircraft

 

European reserved frequency bands

    35 MHz: aircraft only.
    40 MHz: surface vehicles or aircraft.
    27 MHz: general use, toys, citizens band radio.
    2.4 GHz spread spectrum: surface vehicles, boats and aircraft.

Within the 35 MHz range, there are designated A and B bands. Some European countries allow use only in the A band, whereas others allow use in both bands.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, het is ook raadzaam een checklist te maken wanneer je gaat vliegen, compleet met de stand van alle knopjes en schakelaars op de remote.

 

Maar je kan zulke ongelooflijk mooie beelden schieten uit een vogelperspectief, het is toch een beetje een vervulling van de mens die wil kunnen vliegen als een vogel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat gebruikers van drones met respect omgaan met de beelden die ze willen maken.

Bijvoorbeeld, mijn tuin schutting staat er niet voor niets.

Het is ook niet gepast om daarover heen te gaan hangen om de naar de buren te gaan staren of omgekeerd.

Privacy is belangrijk.

Met een drone gaan loeren is dan mijn inziens ook niet gepast ook al is het luchtruim van ons allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...