Ga naar inhoud


Zijn er hier leden met een drone ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

simpel elkaar respecteren bestaat niet meer

Ik behoor nog tot deze categorie, maar raakt wel uitgestorven.... aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en wat voor regels gaan hier dan voor gelden ?

 

http://nieuws.nl/algemeen/20150316/video-mega-investering-twentse-robotvogel/

 

Gaaf gemaakt hoor. Lijkt net een echte valk!

 

Het zal wel niet betaalbaar zijn voor een eenvoudig persoon als ik maar eentje om hier de almaar aangroeiende kraaien kolonie op te laten krassen zou niet verkeerd zijn!

De brutaalsten zitten tegenwoordig hier al af en toe op de schutting en het is wachten op het moment dat de populatie te groot wordt voor alle nesten in de grote eiken naast het kerkhof.

 

Attractiepark Slagharen zoekt maar een andere gratis opruimploeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Schiphol lijkt het mij de ideale oplossing zo'n motorvalk.

Beter als vogelpopulaties plaatselijk uitroeien.

 

Hij had trouwens best wel een mooie vlucht, zeker toen hij

even uitgefladderd was en dreef op de aerodynamica.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een paar keer gekeken, ik dacht eerst een valk maar de vleugels zijn er niet rank genoeg voor. Lijkt ie meer op een arend achtige.

Ben vroeger ooit de winterdag ook eens op die vuilstort geweest met mijn Pa en een bevlogen vogelaar van de vereniging. Ideale plek om vogels te spotten. Waar blijft de tijd toch... wat gaat de techniek toch hard! Nu de eerste experimenteel vliegende vogel robots over 15 jaar heeft de Bart Smid hem in de schappen liggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit geen liefje? Speciaal voor de minder bedeelden onder ons...

 

post-36489-0-09315600-1426548568_thumb.jpeg

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Moderator

Tja, voor mij blijft het gissen.

 

Deze video is helaas niet beschikbaar in jouw land omdat deze muziek kan bevatten van SME, waarvoor we nog geen gebruiksvoorwaarden hebben afgesproken met GEMA.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook 2,

 

ik heb vandaag de nieuwe phantom 3 besteld.

 

hier nog een filmpje van mij.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=VDmM5DuBglY

 

alleen was mijn camera niet goed uitgelijnd :(

 

gr.

henk

 

Mooie opname  ;)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...