Ga naar inhoud


Zijn er hier leden met een drone ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...
  • Moderator

Daarom is het ook niet toegestaan om boven mensen te vliegen.

Tot zover de wet.

 

In de praktijk, gezond verstand gebruiken.

 

Er \ijn afhankelijk van het land waar je vliegt een aantal voorwaarden, een daarvan is dat je een aansprakelijkheidsverzekering moet afsluiten.

Ik heb voor mijn drone een verzekering die internationaal verzekeringsdekking geeft tegen aansprakelijkheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hier ook een mooi filmpje en de drone is gewoon weer aan boord terug gekomen. De persoon op het rechter brugdek is de eigenaar van de drone.

MS Ensemble (JR Shipping) gemaakt, door Daan Groenewegen, boven de Irish Sea, onderweg naar Greenock, Schotland op vrijdag 9 oktober 2015.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het haast denken, maar Danny vliegt echt zelf, ik heb het hem meerdere keren het live zien doen. :grin:

 

Hier een garage race waar er meerdere piloten aan het werk waren.

 

aangepast door FGR

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, geloof wat je zelf wilt geloven, hij wordt niet voor niets test-vlieger van een bekend merk als Blackout. :smile:

 

En er zijn regelmatig meetings waar hij ook vliegt, kijk maar eens op het modelbouwforum topic MCOL en see for yourself. -_-

 

Voor de rest, ik heb zelf ook een paar staan, voor fun, racen enz..

 

 

20151119_194054_zpshawjhbm5.jpg

 

 

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

He he he....even een oud topic te voorschijnhalen.....

 

ik heb eindelijk een occasion drone gekocht, de DJI PhantomFC40. (Let op laatste toevoeging van FC40) Het is dus eigenlijk een ph1 maar dan eigenlijk een beetje de opvolger daarvan.

 

Heb nu drie keer gevlogen en ben al redelijk hard tegen gras en asvalt geklapt, gelukkig zonder ernstige gevolgen.

 

Landen vind ik het moeilijkst, hij kiept vaak om, vooral op het gras.

 

Gewoon lekker door oefenen, stukje omhoog, 10 mtr verderop, weer terug en weer landen....

 

Ben er nu al achter dat mijn FC40 camera.....zeer beperkt is, ondankt dat ie HD schijnt te zijn. Video is veel mooier dan fotos.

 

En natuurlijk staat een gimbal op het wensen lijstje.

 

De komplete set met val alles en nog wat koste mij 200 euro. Ik dacht, daarvoor kan ik het nu wel doen. Gewoon ervaring opdoen etc. Misschien zeg ik na 10 keer wel zoiets van......ja leuk, maar is dit alles ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Denken jullie wel aan een aansprakelijkheids- verzekering!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...