Ga naar inhoud


BBC schrapt Top Gear na schorsing Jeremy Clarkson


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De BBC heeft naar verluid een nieuw team presentators samengesteld.

Guy Martin, Philip Glenister en Jodie Kidd zouden het programma voort moeten zetten.

 

Of dat het oude Topgear moet gaan evenaren?

De BBC moet wel op zoek naar een heel nieuw presentatie team, omdat de overgebleven oude presentatoren weigeren door te gaan met een surrogaat Clarkson.

 

May gaf aan: 'Me and Hammond with a surrogate Jeremy is a non-starter, it just wouldn't work,. that would be lame.

'Het is alleen ons drieën . Je kan geen surrogaat Jeremy inzetten en verwachten dat het verder gaat.'

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

René, je weet maar nooit: de combinatie van snelle wagens en knappe grieten is een, voor de meeste mannen, niet te versmaden snoepje, kijk zelf maar: 

https://youtu.be/tht75ObIj3c

 

en geef toe: knapper dan J.C. is ze wel hé  :D

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jeremy Clarkson: 'Ontslag mijn eigen schuld'

Jeremy Clarkson neemt het zichzelf kwalijk dat hij door de BBC de laan is uitgestuurd. "Het was mijn eigen stomme schuld."

"Ik zat 27 jaar bij de BBC waarvan twaalf jaar bij Top Gear. Het was mijn kindje. Ik was er dol op", zegt Jeremy openhartig in zijn eerste interview sinds zijn ontslag. "Mijn werk kreeg mijn volle aandacht. Het heeft een enorme leegte achtergelaten."

Er gaan geruchten dat Jeremy met zijn Top Gear-collega's Richard Hammond en James May een show krijgt Netflix, maar de Brit zegt daarover: "Ik heb nog geen idee wat de toekomst me gaat brengen, maar ik heb al wel gesproken met wat mensen."

Jeremy verloor eind maart zijn baan bij Top Gear omdat hij een producer in zijn gezicht had geslagen. Hij zou door het lint zijn gegaan omdat zijn collega niet voor zijn lievelingskostje (biefstuk en friet) had gezorgd.

Dit staat vandaag te lezen in de Telegraaf
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ken jij café Loetje nog niet bij mij om de hoek in Amsterdam sinds 30 jaar de biefstuk friet hemel in het noorden.

:grin:

nee echt

 

als je de medewerker vraagt die te halen mot je natuurlijk niet met zomaar iets komen

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga gewoon lekker naar Café Loetje met mijn neef die in Amsterdam moest zijn voor werk..

 

On topic

op zijn JC co.uk zelf gemaintainde site doet hij nergens dergelijke uitspraken

logisch toch

 

Telegraaf of Sun, dat Caliber kent JC

 

broertje dood aan de boulevardpress

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...