Ga naar inhoud


BBC schrapt Top Gear na schorsing Jeremy Clarkson


Sprietje

Aanbevolen berichten

Jeremy Clarkson werkt aan een nieuw programma rond auto’s en hij heeft er grootse plannen mee.

Dat suggereert hij in zijn column in de Britse krant The Sun

 

Maar blijkbaar met een kleiner budget.....

post-41082-0-00451900-1434895697.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 135
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

£7,495

◾KAD276N Peugeot 304 S for sale on Sat 13th of July 2013 for £7,495 in Cuckfield This car really is as good as it looks in the photos, probably better! Superb underbody with no rust, brilliant paintwork, lovely interior and a real ...

KAD276N Peugeot 304 S Car History Check

 

 

De Peugeot is al weer 3e hands. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

De BBC schrapt duizend banen om een begrotingstekort van 150 miljoen pond (211 miljoen euro) te dichten.

Als reden wordt opgegeven dat het tekort is ontstaan omdat steeds meer huishoudens niet live tv kijken en daarom geen kijk- en luistergeld hoeven te betalen...

 

Wordt het verlies aan inkomsten door het wegsturen van Clarkson op deze manier aan het volk verkocht?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Oud-presentatoren Top Gear maken gezamenlijke doorstart

Het oude presentatieteam van Top Gear is binnenkort weer gezamenlijk in een nieuw autoprogramma te zien. Waar het nieuwe programma wordt uitgezonden is nog niet bekend.

Jeremy Clarkson heeft aan de Britse krant The Sun bevestigd dat hij en zijn mede-presentatoren Richard Hammond en James May een nieuw tv-contract op zak hebben. Waar het nieuwe programma te zien is en welke naam het gaat krijgen wilde Clarkson nog niet verklappen. Eerder hintte Richard Hammond op een overeenkomst met Netflix en werd daarbij als programmanaam House of Cars genoemd. Tijdens een show in Australië stookte Clarkson dit geruchtenvuur nog een beetje op daar tegen Hammond te zeggen dat hij niet in Amerika was. Het antwoord van Hammond was daarop ‘nog niet’. Het presentatietrio vertrok eerder dit jaar bij de BBC nadat Jeremy Clarkson vanwege een handgemeen tijdens de opnames van Top Gear werd ontslagen. De BBC gaat zelf verder met het autoprogramma Top Gear maar zonder Clarkson, Hammond en May.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik was al zo blij dat ik die arrogante kotsbrok van een Jeremy Clarkson en zijn clowns niet meer hoefde te zien. :mad::cry:

 

Heb jij dan zo een geautomatiseerde receiver welke geheel automatisch afstemt op Jeremy Clarkson en zijn clowns.

Inderdaad zou ik daar ook niet blij mee zijn en zeker een andere receiver aanschaffen welke meer aan kan. ;)

 

 

 

(Grapje)

post-51681-0-23860500-1437478000.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Quote: Amazon Prime Video is surprise home of new Top Gear-style show with Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond

Bron: The Telegraph Uk

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voormalig Top Gear-presentator Jeremy Clarkson (55) tekende donderdag samen met James May en Richard Hammond een contract om een nieuwe autoshow te maken voor de streamingsdienst van Amazon.

 

De eerste afleveringen van het nieuwe autoprogramma van het ex-Top Gear-trio zullen vanaf volgend jaar te zien zijn op de streamingsdienst van Amazon. De drie presentatoren hebben een deal gesloten met het Amerikaanse e-commercebedrijf om drie seizoenen te presenteren van de gloednieuwe autoshow. De titel van het programma is voorlopig nog niet gekend. In het najaar zullen Clarkson, Hammond en May van start gaan met de opnames voor het eerste seizoen.

Clarkson werd enkele maanden geleden door de BBC, waar hij Top Gear presenteerde, ontslagen na een handgemeen met producer Oisin Tymon. De aankondiging van de nieuwe autoshow waarin Clarkson zal schitteren, maakt nu definitief een einde aan al de speculaties over de toekomst van het Top Gear-trio na het incident bij de BBC. Andy Wilman, een voormalig producer van Top Gear, zal meewerken als executive producer aan het nieuwe autoprogramma.

De nieuwe autoshow zal exclusief verkrijgbaar zijn voor abonnees van de streamingsdienst van Amazon.

 

Bron: Het Nieuwsblad

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel nachtjes slapen is dat nog....?

 

Tot de goede sint komt vrees ik, want amazon prime video is alsnog niet voor onze ogen bereikbaar, en het zal je dan ook nog eens een 79 £ kosten per jaar. 't Wordt dus toch maar Top Gear. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat de nieuwe Top Gear als een baksteen naar beneden gaat vallen. Het ging immers helemaal niet om de wagens, maar om wat de presentatoren ermee uithaalden. En dat zie ik het nieuwe team niet meteen herhalen..........

het Amazon Prime programma zal wel wereldwijd aan allerhande zenders verkocht worden, ik verwacht het op ITV en waarom ook niet op CANVAS of Veronica ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot de goede sint komt vrees ik, want amazon prime video is alsnog niet voor onze ogen bereikbaar, en het zal je dan ook nog eens een 79 £ kosten per jaar. 't Wordt dus toch maar Top Gear. 

 

Amazon prime kost €uro 49,00 per jaar....Zo nu en dan bieden ze het voor 39,00 per jaar aan en een maand op proef voor gratis.

Mijn dochter in Duitsland heeft het en is er zeer tevreden over.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...